Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - قهرمان اروپا خبر حاکی از توافق این باشگاه با مهاجم تیم فوتبال لیل فرانسه را بی‌اساس دانست. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، باشگاه لیورپول اعلام کرد اخباری که به تازگی منتشر شده و از مذاکرات جدی این باشگاه با نیکلاس پپه مهاجم لیل حکایت دارد، کاملاً کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرده که هیج مذاکره‌ای از هیچ نوع با بازیکن 24 ساله‌ای که فصل گذشته در لوشامپیونه عملکردی تحسین‌برانگیز داشت صورت نگرفته است.

در ابتدای ماه ژوئن مایکل ادواردز مدیر ورزشی باشگاه لیورپول شخصاً با کریستوف گالتیه مدیر باشگاه لیل تماس گرفته بود تا به او اطلاع دهد که قرمزهای مرسی‌ساید به خرید ساحل عاجی این باشگاه هیچ تمایلی ندارند. گویا لیورپولی‌ها احساس کرده‌اند که دارد از نام آنها سوء استفاده می‌شود تا ارزش پپه که همین الان هم روی او قیمتی در حدود 70 میلیون پوند گذاشته‌اند را بالا ببرند و به همین دلیل این باشگاه رسماً تمایل به خرید او را تکذیب کرده است.

فوتبال جهان| سوارس: شکست‌ بارسلونا مقابل لیورپول بدترین اتفاق عمرم بود/ می‌خواستم از روی زمین محو شوم!

علاوه بر لیورپول، از بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید و اینتر هم به عنوان دیگر مشتریان مهاجم لیل یاد می‌شود و این باشگاه هم قصد دارد از محل فروش بازیکن خود حداکثر درآمد را کسب کند. پپه در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آفریقا به سر می‌برد و قرار است در بازگشت از آنجا درباره مقصد بعدی خود شفاف‌سازی کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «بولونیا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

در این دیدار تیم فوتبال بولونیا ابتدا در دقیقه ۱۴ به وسیله «اوساما العزوزی» به گل اول رسید و سپس در دقیقه ۴۴ «جاشوآ زیرکزی» موفق شد دومین گل را وارد دروازه رم کند.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم که در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام وارد زمین شد و ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد گل نخست رم را به ثمر برساند. در این صحنه آزمون ابتدا از روی سانتر هم تیمی خود یک ضربه سر به سمت دروازه بولونیا شلیک کرد که با دفع دروازه بان مواجه شد و در برگشت یک بار دیگر تلاش کرد دروازه را باز کند که باز هم دروازه بان مانع از این اقدام شد و باز هم توپ برگشت داده شد و این مهاجم برای بار سوم شانس خود را امتحان کرد و در نهایت موفق شد دروازه حریف را باز کند.

اما در دقیقه ۶۵ «الکسی سلماکرز» یک بار دیگر بولونیا را به گل رساند تا بازی ۳ بر یک شود. در این صحنه اشتباه دیبالا موجب شد توپ به بازیکنان حریف برسد تا از روی یک ضد حمله سریع دروازه رم برای باز سوم باز شود.

در جدول رده بندی فوتبال ایتالیا رم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و بولونیا با ۶۲ امتیاز چهارم است. رم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و بولونیا رقیب اصلی این تیم برای کسب سهمیه است. شاگردان «ده‌روسی» امیدوار بودند با کسب ۳ امتیاز خانگی در این دیدار بتوانند فاصله خود را با این تیم به حداقل برسانند اما این شکست موجب شد اختلافشان با بولونیا به ۷ امتیاز برسد و کارشان برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا با مشکل رو به رو شود.

کد خبر 6085907

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • مذاکره مستقیم ایران و آمریکا صحت دارد؟