Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های برنا؛ شاهرخ پارسا اظهارداشت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار طی 3 روز آینده در سطح منطقه می‌باشد.

وی افزود: طی این مدت برای استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طی این مدت پدیده گرد و غبار محلی و انتقال به صورت رقیق در بخش‌هایی از استان دور از انتظار نمی باشد، گفت: امسال به دلیل وجود بارش‌ها تعداد روزهایی که گرد و غبار در منطقه ایجاد شد نسبت به مدت مشابه درسنوات گذشته کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسا بیان کرد: در 24 ساعت گذشته شهرکرد و سورشجان با 11 درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان و لردگان با 39 درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری گرد و غبار وزش باد هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری ،دکتر محمود شمسی پور دهکردی با اشاره به تجهیز اورژانس هوایی شادروان رحمت الله توکلی زانیانی به بالگرد مجهز اکوریل اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های انجام شده، اورژانس هوایی استان به بالگرد اِکوریل که یکی از بالگردهای روز دنیاست مجهز شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: با کمک رئیس شرکت هلی کوپتری ایران توانستیم بهترین بالگرد اورژانس موجود کشور را جایگزین بالگرد آلوئت قبلی کنیم تا خدمات اورژانس با ایمنی و سرعت بیشتری به مردم ارایه شود.

دکتر شمسی پور دهکردی با اشاره به مزیت های این بالگرد نسبت به بالگرد قبلی (آلوئت) تصریح کرد: کاهش هزینه تعمیراتی، مصرف بسیار کم سوخت، برد زیاد، سر و صدای کم و راحتی سرنشینان به علت لرزش کم از مزایای این هلی کوپتر است.

رئیس اورژانس گفت: داشتن موتور بسیار ایمن تحت هدایت سیستم هوشمند کامپیوتری، توانایی کنترل سیستم هوشمند بر روی خطاهای احتمالی خلبان و ثبت آنان و قابلیت مانورپذیری بسیار بالا نسبت به آلوئت، از دیگر مزایای این بالگرد است.

گفتنی است، سال گذشته تعداد ۵۶ مورد نیازمند به خدمات اورژانس هوایی در استان به مرکز دیسپچ اورژانس استان گزارش شده بود و از اول سال جاری تا کنون به ۴ مورد نیازمند به خدمات اورژانس هوایی امداد رسانی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895758

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی کاهش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • بام ایران خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های رگباری بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری