Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد انصاری که عملکرد درخشانی طی مدت حضورش در پرسپولیس داشته، در دیدار با کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شد. این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بعد از عمل جراحی، اکنون آماده حضور در فصل آینده است.

خبر عجیب اما حول این بازیکن انتقال قریب الوقوع به تراکتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری بر پایه بندی در قراردادش که به او اجازه جدایی بدون قید و شرط! می‌دهد در حال مذاکره با تراکتور است و در صورتی که طی ۲۴ ساعت آینده با مدیران پرسپولیس به توافق دست نیابد یک انتقال جنجالی را به نام خود رقم خواهد زد.

انصاری که بابت بی توجهی مدیران پرسپولیس به درخواست مالی اش و همچنین مشکلاتی که در دوران مصدومیت داشت از آنها گلایه دارد، شاید یکی از جدا شده‌های غیر منتظره این تیم برای فصل آینده لقب گیرد و اوضاع سرخ‌ها را که این روزها پر التهاب هستند را بحرانی تر کند.

او لحظاتی قبل متنی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که نشان پیام خداحافظی دارد و به نظر می رسد جدایی او از پرسپولیس قطعی است.

256 251

کد خبر 1273973

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف

روستوف با گل رونالدو پیروز شد، اما مصدومیت محبی کام شیرین این پیروزی را تلخ کرد!

طرفداری | تیم فوتبال روستوف در دیداری حساس در هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه، با نتیجه یک بر صفر از سد فکل گذشت.

تنها گل این بازی در دقیقه 83 توسط= رونالدو مهاجم 23 ساله برزیلی به ثمر رسید تا روستوف سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کند.

اما در نقطه مقابل، محمد محبی، وینگر ایرانی روستوف، در دقیقه 68 به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد. شدت مصدومیت محبی و مدت زمان دوری او از میادین، طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

با این پیروزی، روستوف 34 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر روسیه قرار گرفت. زنیت با 47 امتیاز صدرنشین است و کرسنودار با 43 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف
  • فصل برای مدافع تراکتور به پایان رسید
  • مدافع تراکتور فصل را از دست داد
  • عکس/واکنش محمد انصاری به تنبیه اسرائیل توسط ایران
  • واکنش محمد انصاری به تنبیه اسرائیل توسط ایران
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • کادوی فیفادی در یک پکیج تقدیم به پرسپولیس!