Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

فرماندار ماسال بر لزوم تکمیل پروژه های گردشگری این شهرستان تا پایان سال جاری تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،  محمد جواد عامر در جلسه پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان ماسال که با حضور دبیر کمیته برنامه ریزی و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان ادارات کل مربوطه برگزار شد، با اشاره به اقدامات به عمل آمده برای استفاده از اعتبارات بخش خصوصی جهت اتمام پروژه حفاظتی و گردشگری زیستگاه مرال گفت: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، تصمیم گرفته شد جهت تکمیل و بهره برداری از این پروژه از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود که با توجه به مراجعه چندین سرمایه گذار، احتمالاً با نهایی شدن قرارداد عملیات اجرایی جهت تکمیل این پروژه در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نیاز شهرستان به فضای فرهنگی و سالن اجتماعات استاندارد را یکی از دغدغه‌های مهم ذکر و ابراز امیدواری کرد کهساختمان اداری تبلیغات اسلامی و سالن اجتماعات آن با توجه به اهمیت این پروژه و با استفاده از اعتبارات کمکی سایر بخش‌ها هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم پیگیری جدی پروژه یادمان مشهد میرزا خاطر نشان کرد: بخش مطالعات این پروژه که با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال انجام است؛ در مراحل پایانی قرار دارد و انتظار می‌رود با توجه به اهمیت و جایگاه والای این سردار ملی تا پایان تیرماه جاری با انتخاب پیمانکار مربوطه هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی آن نیز آغاز شود.

عامر با تاکید بر رسیدگی جدی به پروژه‌های سایت موزه اسب ریسه و ساختمان موزه شهر ماسال از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: با توجه به اهمیت این دو پروژه، انتظار می‌رود با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

نیمه دوم خردادماه امسال نیز عامر در جلسه شورای اداری ماسال، به رئیسان اداره‌ها تأکید کرد که باید با جدیت پیگیر پروژه‌های عمرانی باشند و با ارتباط مداوم با اداره کل، زمینه تسریع در اجرای پروژه‌ها را فراهم کنند. اینجا را ببینید

ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است؛ این شهرستان با دارابودن جاذبه‌های طبیعی و ییلاقات بکر و زیبا و به عنوان نزدیکترین منطقه ییلاقی به مرکز استان، هر ساله خیل عظیمی از گردشگران نوروزی را به سوی خود جذب می‌کند.

ییلاقات زیبای اولسبنگاه، نمننمه پشت، سی فی، النزه، خشکه دریا، منطقه باستانی اسب ریسه، آبشار رامینه، غار آویشو، بام سبز و مشهد میرزا (محل شهادت میرزا کوچک) در منطقه ییلاقی آلاله پشته از جمله جاذبه‌های گردشگری ماسال محسوب می‌شود.

همچنین بقاع متبرکه مهر علی و رضا علی شالماء، امام زاده شفیع، سید رضای دلیجان و سید ابراهیم قران از جمله زیارتگاه‌ها و اماکن مذهبی ماسال هستند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گردشگری ماسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن

علی بیانی  گفت: یکی از علاقمندان به حیات وحش یک بهله پرنده شکاری دلیجه را به همکاران یگان حفاظت این اداره تحویل داد.

او ادامه داد: بعد از بررسی و معاینه اولیه با توجه به شرایط گونه تا بهبود در این اداره نگهداری می‌ شود.

بیانی افزود: با توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کودکان، نوجوانان و مردم جوامع محلی ساحل خلیج گرگان و دریای خزر در سطح شهرستان ترکمن شاهد همکاری بسیار خوبی از سوی علاقمندان به حیات وحش برای حفظ محیط زیست هستیم.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه حیوان وحشی مصدوم و مجروح و حتی تلف شده موارد را به تلفن گویا ۱۵۴۰ و یا همکاران این اداره اطلاع تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • شخم بیش از نیمی از شالیزار‌های شهرستان ماسال
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال