Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@22:57:09 GMT

شناسایی 2 شهید تازه تفحص شده گیلانی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۸۵۰۹

روح‌الله پوراسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با اعلام خبر بازگشت پیکر دو شهید تازه تفحص شده گیلانی به استان اظهار داشت: شهید گروهبان سوم وظیفه محمد حسین نژاد دریاکناری (لنگرود) و شهید بسیجی حسین رستمی روشن (رودسر) به ترتیب با سن ۲۱ ساله و ۲۳ ساله در تاریخ ۶۱/۴/۲۲ و ۶۲/۱۲/۷ در مناطق شلمچه و جزیره مجنون به شهادت رسیدند که پیکر مطهرشان پس از ۳۶ سال به زادگاهشان بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سپاه قدس گیلان با اشاره به زمان وداع با پیکر این دو شهید بزرگوار افزود: مراسم وداع با این دو شهید بزرگوار روز شنبه هفته آینده بعد از نماز مغرب و عشاء در دو شهرستان لنگرود و رودسر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان تشییع این دو شهید بزرگوار در رشت گفت: پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار روز شنبه رأس ساعت ۱۰ صبح هم‌زمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) از سپاه ناحیه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ تشییع می‌شود.

سخنگوی سپاه قدس گیلان با اشاره به زمان تشییع این دو شهید در دو شهرستان لنگرود و رودسر بیان کرد: پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار روز یک‌شنبه از ساعت ۹ صبح در دو شهرستان لنگرود و رودسر تشییع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی، فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مجتبی احمدی قزوینی روز یکشنبه 26 فروردین 1403 با حضور علما و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور برخی از علاقمندان این روحانی بزرگوار انجام شد، آیت الله سیدان از علمای مشهور مشهد مقدس بر پیکر این عالم ربانی نماز بجای آوردند و سپس مردم پیکر آن مرحوم را تا رواق دارالحجة حرم تشییع و در آن مکان به خاک سپردند.

فرزند رهبر انقلاب نیز در این مراسم معنوی حضور داشته و نسبت به مقام این عالم دینی ادای احترام کردند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894649

دیگر خبرها

  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • فردا؛تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز شیمیایی در خرم آباد