Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@20:17:51 GMT

انصاری وارد باشگاه پرسپولیس شد؛ جلسه سرنوشت ساز

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۸۵۲۳

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد انصاری، مدافع پرسپولیس که قصد جدایی از این تیم را دارد، دقایقی قبل وارد دفتر باشگاه شد تا با مسئولان در مورد شرایطش صحبت و مذاکره کند.

انصاری پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد از پرسپولیس جدا شود و از تراکتورسازی به عنوان مقصد احتمالی او یاد می‌شود.

دلیل حضور انصاری در باشگاه پرسپولیس معلوم نیست و مشخص نیست که برای مذاکره به قصد ماندن به دفتر باشگاه رفته یا قصد دارد کارهای جدایی خود از جمع سرخپوشان تهرانی را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال محمد انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس و استقلال که مالکیت مشترک داشتند امروز به صورت قطعی به کنسرسیومی شامل شش بانک و هلدینگ خلیج فارس واگذار می‌شوند تا بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا که به لیگ نخبگان آسیا تغییر نام پیدا کرده شرکت کنند.کنفدراسیون فوتبال آسیا این مهلت را برای پرسپولیس و استقلال در نظر گرفت تا یک بار برای همیشه مشکل مالکیت آنها حل شود و حالا باید دید این دو تیم پرطرفدار می‌توانند بعد از چند سال هر دو در آسیا حضور پیدا کنند یا نه؟

به نقل از فارس رضا درویش در این مورد می‌گوید: ما مشکل خاصی نداریم و انشالله جواز حضور در آسیا را کسب می کنیم. فقط امیدواریم مالک جدید باشگاه یک بار برای همیشه بدهی‌های پرسپولیس را صفر کند تا از آن پس بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری برای آینده داشته باشیم.

از طرفی استقلالی‌ها هم از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس راضی به نظر می‌رسند و حتی هواداران این تیم در فضای مجازی و رسانه‌ای از این قضیه استقبال کرده اند.

همان‌طور که می‌دانید استقلال ۲ فصل پیاپی به دلیل مشکلات متعدد از جمله بدهی به استراماچونی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و پرسپولیس هم دو فصل قبل حذف شده بود اما در فصل جاری توانست در این مسابقات شرکت کند هرچند که در مرحله گروهی به الدحیل قطر باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898188

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است