Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول مجمع جهادگران استان زنجان با اشاره به تحویل واحدهای مسکونی احداث شده در معمولان گفت: چهار واحد واحد مسکونی ساخته شده در معمولان هفته آینده تحویل می‌شود.به گزارش بلاغ،حسن قربانی  اظهار کرد: چهار واحد مسکونی ساخته شده در منطقه سیل‌زده معمولان به همت بچه‌های جهادی طی هفته آینده به صاحبانشان تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول مجمع جهادگران استان زنجان اعزامی به مناطق سیل‌زده با اشاره به اینکه تعداد چهار واحد مسکونی در هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: کار ساخت چهار واحد مسکونی دیگر نیز طی چند روز آینده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ساخت این خانه‌ها تصریح کرد: تعداد واحد‌های مسکونی ساخته شده توسط گروه‌های جهادی استان زنجان با احتساب واحد‌هایی که طی چند روز آینده آغاز می‌شود، به هشت واحد خواهد رسید.

قربانی با اشاره به ساخت این واحدها به صورت رایگان برای مردم سیل‌زده شهر معمولان در استان لرستان افزود: هر کدام از این واحد‌ها به نام یک شهید استان زنجان نام‌گذاری می‌شود.

مسؤول مجمع جهادگران استان زنجان ادامه داد: نخستین واحد مسکونی ساخته شده به نام شهید هسته‌ای مجید شهریاری، دومین واحد به نام شهید مدافع حرم روح‌الله صمدی و سومین آن به نام ولی‌الله سلیمانی و چهارمین واحد نیز به نام محمد باقر کرمی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: اکیپ‌های جهادی که از زنجان به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند، روز‌های جمعه به زنجان برگشته و پس از استراحت یک روزه دوباره به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند.

مسؤول مجمع جهادگران استان زنجان در رابطه با تعداد اعضای گروه‌های جهادی گفت: این گروه‌ها متشکل از هشت تا 10 نفر متغیر است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است

مجید گلشنی منفرد شامگاه دیشب در جریان بازدید مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از چند واحد نساجی و پوشاک استان زنجان گفت: تلاش ما توسعه کل حلقه های ارزش تولید در استان است و جهت گیری جذب سرمایه گذاری ها نیز با این رویکرد انجام می شود.

وی ادامه داد: بیشتر طرح های عمده صنعتی در این زمینه تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری می رسد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بازدیدهای امروز در جهت تسهیل گری در راستای به ثمر رسیدن طرح های توسعه واحدهای بزرگ نساجی و پوشاک است و امیدواریم در آینده نزدیک با گشایش های صورت گرفته، شاهد گسترش فعالیت صنعت نساجی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه حدود ۹۰ واحد در زمینه صنعت نساجی در استان زنجان فعال است، افزود: حدود هشت هزار نفر در واحدهای نساجی استان مشغول کار هستند.

«محسن گرجی» مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت و «علی جدی» نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جریان سفر یک روزه خود به استان زنجان از واحدهای «گروه صنعتی پر»، شرکت نیک ریس و شرکت سرجین بافت بازدید کردند.

«گروه صنعتی پر» در شهرستان ابهر به عنوان نخستین واحد تولید پارچه جین در کشور در حال فعالیت است و هم اکنون سه هزار نفر در آن مشغول به کار هستند که پیش بینی می شود با تکمیل طرح های توسعه ای این واحد این تعداد به چهار و ۵۰۰ نفر افزایش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید