Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:53:39 GMT

اجرای طرح « چرخه ازدواج مطلوب» در همدان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۸۶۳۸

اجرای طرح « چرخه ازدواج مطلوب» در همدان

اسکندریان گفت: طرح «چرخه ازدواج مطلوب» به همت مرکز جامع تحکیم خانواده در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده در حال اجراست.

«نرجس اسکندریان» در گفتگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح «چرخه ازدواج مطلوب» به همت مرکز جامع تحکیم خانواده در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده در حال اجراست.

 

مدیر مرکز جامع خانواده سایبان مهر عنوان کرد: این طرح در قالب 20 مرحله شامل تمامی مراحل همسان گزینی، آموزش‌های قبل، حین و بعد از ازدواج و خدمات و تسهیلات مراسم ازدواج، جهیزیه و سیسمونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسکندریان ادامه داد: در بخش تشکیل خانواده، همسان گزینی با نظر مشاور، تسهیلات قرض الحسنه خرید عقد و جهیزیه تا %25 زیر قیمت بازار و خدمات مراسم ازدواج تا %50 تخفیف، در این طرح در نظرگرفته شده است.

 

وی گفت: همچنین در بخش تعالی خانواده کارگاه‌های آموزشی به صورت رایگان و نیز مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج با تخفیفی تا %50 ارائه می‌گردد.

 

این فعال فرهنگی افزود: به منظور تحکیم خانواده با در نظر گرفتن تورهای آموزشی-تفریحی با حضور اساتید مجرب و جشنواره بازی‌های مادر و کودک در این طرح، این مهم برنامه ریزی شده است.

 

وی بیان کرد: این مرکز در واقع با ارائه الگوی اسلامی ایرانی در امر ازدواج و تحکیم خانواده، افزایش نرخ ازدواج آگاهانه، به هنگام و آسان، کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه طلاق و ایجاد باور نقش مبنایی خانواده در تمامی فعالیت‌های فرهنگی تاسیس شده است.

 

مدیر مرکز سایبان مهر همدان از برگزاری  پنجمین نشست کشوری هم اندیشی مدیران و مسئولین مراکز جامع خانواده طی روز های  5 الی 7 تیر در دانشگاه بوعلی سینا همدان خبر داد.

 

مدیر مرکز جامع خانواده سایبان مهر افزود: این نشست به میزبانی مرکز جامع خانواده سایبان مهر با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین رویت مدیر عامل بنیاد ملی خانواده کشور در همدان برگزار می‌شود.

 

 اسکندریان اضافه کرد: ارائه گزارش مدیران مراکز، بازدید از مرکز جامع خانواده سایبان مهر و ارائه گزارش عملکرد این مرکز و تببین برنامه‌های مراکز از جمله برنامه‌های این نشست خواهد بود.

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت خبرگزاری شبستان مجلس استان بوشهر مسجد کانون مساجد روزنامه ها شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در جدیدترین قسمت خود میزبان «محمد حسن روحانی» (سردبیر برنامه) خواهد بود، تا با گفتگویی هدفمند به جمع‌بندی موضوع واسطه‌گری برای ازدواج بپردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و جدیدترین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت
  • فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است
  • مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان