Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:16:01 GMT

بازگشت کیمیا علیزاده به شیاپچانگ بعد از یک سال

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۸۶۵۲

بازگشت کیمیا علیزاده به شیاپچانگ بعد از یک سال

تنها مدال آور تاریخ ورزش بانوان ایران در المپیک بعد از یک سال دوری از میادین از ماه دیگر به شیاپچانگ برمی گردد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که حدود یک سال از دوری کیمیا علیزاده از میادین می گذرد، این تکواندوکار تمرینات خود را به صورت جدی دنبال می کند. مدال آور المپیکی ورزش زنان ایران سال گذشته در آستانه بازی های آسیایی ۲۰۱۸ رباط صلیبی پاره کرد و مجبور به دوری طولانی مدت به خاطر چند عمل جراحی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیمیا علیزاده زیر نظر همسرش تمرینات بدنسازی را از ماهها قبل آغاز کرده و حالا از بازگشت خود به شیاپچانگ خبر می دهد.


دختر تکواندوکار ایرانی در این باره گفت: از اردیبهشت ماه تمریناتم را به صورت حرفه ای شروع کردم. بعد از بازتوانی‌هایی و فیزیوتراپی‌هایی که انجام دادم، حالا شرایط بهتری دارم. الان در اردوی تیم دانشجویان هستم، اما به این مسابقات اعزام نمی شوم. من کارم را از قهرمانی کشور استارت می‌زنم.


وی درباره وضعیت مصدومیتش عنوان کرد: مصدومیتم رفع شده است. هم از نظر جسمی و روانی به شرایط ایده آل رسیدم.۱۳ مرداد مسابقات قهرمانی کشور هست و استارت مسابقات از آن موقع می خورد.


همچنین مهرو کمرانی، سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان درباره وضعیت کیمیا گفت: بالاخره باید از یک جا کیمیا را باید وارد گردونه می کردیم. اردوی تیم دانشجویان برایش خیلی خوب بود. استراحت یک ساله برای او لازم بود، اما احتمالا در مسابقات قهرمانی کشور و در لیگ شرکت خواهد کرد. باید از چنین قهرمانانی حمایت کنیم.

کیمیا علیزاده تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها کیمیا علیزاده تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در کوتاه مدت دنبال این هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در بیستم اردیبهشت در همدان، ۲ مرحله اردو در اقامتگاه تیم‌های ملی برگزار کنیم.

کوروش باقری افزود: مسابقات مختلفی را در پیش داریم که نخستین آن نوجوانان جهان در پرو و دومین رویداد در اواخر شهریور مسابقات جوانان جهان در اسپانیا است

او همچنین گفت: مسابقات جام دوستی روسیه و قهرمانی جهان در بحرین و رقابت‌های دیگری را در پیش داریم.

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان