Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محسن علیزاده فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان قاین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری طرح هجرت 3 به همت دانش آموزان شهرستان قاین، گفت: این اردوها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت جلب مشارکت نوجوانان و جوانان در ساخت و ساز کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح هجرت 3 جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با شرکت در عرصه های مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس  و به منظور شناسایی،هدایت و به کارگیری قابلیتها ، توانمندیها، تجربیات، تخصص دانش آموزان و افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضاهای آموزشی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی قاین ، مشارکت دانش آموزان در حفظ و نگهداری فضاهای آموزشی، آشناسازی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیتهای گروهی را از دیگر اهداف اردوهای طرح هجرت 3 در بین دانش اموزان برشمرد و گفت:در طول اجرای دوره نیز کلاس های تربیتی و ترویج فرهنگ اسلامی با حضور روحانی طرح برگزار می شود.

علیزاده با بیان اینکه امسال   100 نفر جهادگر معادل  800 نفر روز در فعالیت های تابستانی طرح هجرت 3 شرکت خواهند کرد، ادامه داد: اعزام 3 گروه جهادی از دانش آموزان در قالب اردوهای 7 روزه به منظور خدمات رسانی به مناطق محروم در تابستان از دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی ناحیه بسیج قاین در سال جاری است.

وی از آغاز اردوهای طرح هجرت 3 در بین دانش آموزان دختر و پسر شهرستان در سطح مدارس خبر داد و گفت: این طرح که در دو بخش خواهران و برادران از اول تیر ماه آغاز شده و  تا پایان تابستان با مشارکت فعال دانش آموزان ادامه خواهد داشت.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان قاین گفت: سال گذشته قریب به 2 هزار نفر روز دانش آموز در غالب 15 گروه در سطح مدارس شهرستان به کارهای جهادی پرداختند.

وی اضافه کرد:  اردوهای طرح هجرت به همت حوزه های بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و حضرت خدیجه(س) در دو بخش خواهران و برادران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان گفت: ۹۵ هزار نفر از این تعداد سفیران سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: سلامت تنها در حوزه مسائل پزشکی نیست، بلکه ابعاد وسیع‌تری همچون آموزش و آگاه‌سازی کودکان و دانش‌آموزان از خودمراقبتی در حوزه جسمی، سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی حیطه روانی و عاطفی دارد.

وی با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان، ادامه داد: ۹۵ هزار نفر از این تعداد (۲۵ درصد)، عضو طرح سفیران سلامت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: هر دانش‌آموز عضو طرح سفیران سلامت، چهار دانش‌آموز دیگر را زیر پوشش دارد که آموزش‌های در راستای بحث‌های سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و… فرا می‌گیرند و به سایر دانش‌آموزان آموزش می‌دهند تا آموزش‌ها به درون خانواده‌ها منتقل شود.

وی تصریح کرد: از این ۹۵ هزار عضو سفیران سلامت، حدود ۴ هزار نفر در جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سرود و تئاتر سلامت‌محور شرکت کرده که اختتامیه استانی برگزار شده و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه یافتند.

کد خبر 747296

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد