Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسین قبادی بصیر رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : همانطور که رهبر انقلاب در سال‌های اخیر همچنان اشاره دارند شاه بیت برون رفت از مشکلات اقتصادی و فرهنگی انجام کار‌های جهادی است.

وی گفت : در این شرایط که دشمنان اسلام قصد ضربه زدن به اسلام را دارند لازم است با جدیت و تلاش کار‌های جهادی را در برابر فعالیت‌ها و توطئه‌های دشمنان طراحی و برنامه ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه بیان داشت: در کار‌های جهادی باید به چند مورد توجه داشته باشیم از آن جمله توکل در امور جهادی و مخلصانه کار کردن است که می‌تواند نتایج مثبتی را در پی داشته باشد.

وی نظم در کار جهادی را از توصیه‌های قرآنی عنوان و تصریح کرد: همچنین درایت و تدبیر، داشتن برنامه منسجم، شوق و حرکت علمی لازمه انجام کار‌های جهادی است.

قبادی بصیر ادامه داد: در حوزه جهادی چند سیاست از جمله افرایش کمی و کیفی گروه‌های جهادی را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در سال ۹۷ حدود ۲۰۰ گروه جهادی شناسنامه دار داشتیم که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم امروز این گروه‌ها را به ۳۰۶ گروه جهادی شناسنامه دار ارتقاء دهیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر این پیگیر تشکیل گروه‌های جهادی محله محور هستیم که تا کنون بسیاری از پایگاه‌ها این گروه‌ها را تشکیل داده‌اند.

وی افزایش تخصص و کارایی گروه‌های جهادی را یکی از مهم‌ترین اهداف عنوان کرد و گفت: در حوزه عمرانی ارتقاء سطح کیفی کار‌های جهادی مد نظر ماست که لازمه رسیدن به این امر خطیر برگزار کردن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

قبادی بصیر همچنین خودکفایی و خوداتکایی گروه‌های جهادی را بسیار مهم برشمرد و افزود: برای رسیدن به این امر باید بتوانند گروه‌های جهادی اعتماد موسسات مختلف را جلب کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه بیان داشت: گروه‌های جهادی برای اینکه بتوانند بهتر کار خود را انجام دهند لازم است جغرافیای هدف خود را مشخص کنند و مشکلات و محدودیت‌های آن محل را با برنامه ریزی مناسب عنوان کنند.

وی عنوان کرد: فقر فرهنگی در بسیاری از مناطق عامل اصلی فقر اقتصادی است، لذا انجام کار‌هایی از جمله در حوزه سلامت، فرهنگی و عمرانی حائز اهمیت است.

قبادی بصیر گفت: برای پروژه آبرسانی مجتمع سرین در بخش سرفیروز آباد ۵۰۰ میلیون تومان از طرف قرارگاه محرومیت زدایی دریافت کردیم و گروه‌های جهادی باید توانمندی قبول ایجاد این پروژه‌ها را داشته باشند و ما هم حاضریم حمایت کنیم.

وی از همکاری بسیج سازندگی با کمیته امداد جهت ساخت ۲۸۰ واحد برای مددجویان خبر داد و افزود: در حال حاضر الان این پروژه با کمک گروه‌های جهادی در دست اجرا است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از آموزش ۱۵ هزار و ۳۲۱ نفر در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی با اخذ گواهینامه خبر داد و گفت: در حوزه اشتغال و اعطاء وام‌های کم بهره سهل الوصول به ۴۰۲۲ نفر بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان پرداخت کردیم.

وی به فعالیت گروه جهادی در حوزه سلامت نیز اشاره کرد و بیان داشت: ۱۸۶۵ تیم بهداشتی و پزشکی در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند که ۱۸۲ هزار نفر را به طور رایگان ویزیت کردند که تاکنون ۳۰۰۰ نفر عمل جراحی به صورت رایگان توسط آن‌ها صورت گرفته است.

قبادی بصیر ادامه داد: در بحث اردو‌های جهادی نیز طی این ۵ سال ۴ هزار و ۱۹۳ گروه جهادی با ۴۱ هزا و ۲۷۷ نفر اردو صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: تا کنون در حوزه محرومیت زدایی بر روی ۱۱ هزار و ۸۳۹ پروژه در سطح استان کار کردیم که به این منظور ۹۴ میلیارد تومان توسط سپاه استان و قرارگاه محرومیت زدایی هزینه شده است.

وی افزود: در بحث اردو‌های طرح هجرت دانش آموزی ۲۰۸۶ مدرسه را تا کنون تعمیر و رنگ آمیزی کردیم که به این منظور ۱۳۷ هزار و ۷۳۲ نفر از دانش آموزان همکاری کردند.

 

 

انتهای پیام/د

شاه بیت برون رفت از مشکلات اقتصادی و فرهنگی انجام کار‌های جهادی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۱۵۸ واحد تولیدی در استان زنجان راکد یا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بر اهتمام جدی اعضا برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به تاکید چندین ساله معظم‌له توجه بر اقتصاد کشور، مسئولیت همه را سنگین‌تر می‌کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولان قضائی دادگستری‌های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولان قضائی برای رفع موانع و مشکلات قضائی واحدهای تولیدی داشتند، بیان کرد: دادگستری استان زنجان در اجرای دستورات و تأکیدات رئیس دستگاه قضا به دنبال ارائه راهکار و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است.

فرجی‌برحق با اشاره به گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابراین با اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی مسئولان متولی امر راهکارهایی برای رفع موانع این واحدها صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید همراه با خروجی مثبت و اقدامات مؤثر باشد، همه مسئولان باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی انجام دهند و انتظار ما فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان است.

به گزارش ایمنا، در ابتدای جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش‌های شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث است، بازدید کرد.

کد خبر 747859

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان