Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامعباس غلامزاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: در راستای مبارزه با سوداگران مواد مخدر د ر ۲۴ ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در طرح پاکسازی نقاط آلوده یک باب منزل مسکونی را شناسایی کردند.

وی با اشاره به انهدام یک باند ۳ نفره در این راستا اظهار داشت: از قاچاقچیان یک دستگاه خودروی سواری توقیف و افراد دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه از اجرای طرح پاکسازی در نقاط یکی از مناطق آلوده شهرستان بن در روز سه شنبه خبر داد و گفت: در این طرح ۷ قاچاقچی دستگیر و مقدار قابل توجهی مواد مخدر تریاک و هروئین کشف و ضبط شد.

سردار غلامزاده افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های تابعه ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و یک تن و ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی از به افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در این مدت اشاره کرد و گفت: در راستای برخورد با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده این مواد مشف و ضبط شده است.

به گفته وی، بیشترین میزان مواد مکشوفه در این مدت از نوع تریاک و از محور مواصلاتی لردگان به بروجن به عنوان محور ترانزیت جنوب به مرکز کشور کشف وضبط شده است.

۷۳۶۰/‏۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی انتظامی کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین انتظامی داورزن گفت:این محموله در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی و همکاری ماموران استان سمنان به دست آمد.  سرهنگ بهنام پور افزود: این محموله مواد مخدردر حال قاچاق از استان‌های شرقی به سمت  خراسان رضوی بود که توسط پلیس شهرستان داورزن و شهرستان میامی ردزنی شد و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو تریلی حامل مواد  در یکی از محور‌های ارتباطی شهرستان میامی متوقف و در بازرسی از این خودرو ۹۷ کیلو و ۸۰۰گرم تریاک کشف شد.   سرهنگ بهنام پور اضافه کرد: در این عملیات ۲ متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.   شهرستان داورزن در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران