Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمد انصاری که عملکرد درخشانی طی مدت حضورش در پرسپولیس داشته، در دیدار با کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شد. این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بعد از عمل جراحی، اکنون آماده حضور در فصل آینده است.

خبر عجیب اما حول این بازیکن انتقال قریب الوقوع به تراکتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری بر پایه بندی در قراردادش که به او اجازه جدایی بدون قید و شرط! می‌دهد در حال مذاکره با تراکتور است و در صورتی که طی ۲۴ ساعت آینده با مدیران پرسپولیس به توافق دست نیابد یک انتقال جنجالی را به نام خود رقم خواهد زد.

انصاری که بابت بی توجهی مدیران پرسپولیس به درخواست مالی اش و همچنین مشکلاتی که در دوران مصدومیت داشت از آنها گلایه دارد، شاید یکی از جدا شده‌های غیر منتظره این تیم برای فصل آینده لقب گیرد و اوضاع سرخ‌ها را که این روزها پر التهاب هستند را بحرانی تر کند.

او لحظاتی قبل متنی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که نشان پیام خداحافظی دارد و به نظر می رسد جدایی او از پرسپولیس قطعی است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد انصاری پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت

به گزارش همشهری آنلاین چند بازیکن یکی از تیم‌های لیگ برتری قرارداد فصل آینده‌شان بسیار سنگین است و چون بند رضایت طرفین دارند، خود باشگاه تمایل زیادی برای حفظ آنها ندارد. در سوی دیگر این دسته از بازیکنان فصل خوبی را سپری نکردند. در این بین دو نفر از آنها که قراردادشان برای فصل آینده احتمالا فسخ خواهد شد تمایل زیادی دارند که به پرسپولیس بیایند. یکی از آنها سابقه بازی در پرسپولیس هم دارد و دوست دارد با این تیم در آسیا به میدان برود. بازیکن دیگر هم تمایل داشت فصل پیش سرخپوش شود اما باشگاه فعلی‌اش تنها باشگاهی بود که توان پرداخت رضایتنامه‌اش را داشت و به این خاطر مجبور شد به تیم فعلی‌اش نقل مکان کند.

البته او از تیم سابقش هم پیشنهاد دارد اما خودش تمایل به حضور در پرسپولیس دارد. در همین تیم دو بازیکن دیگر هستند که سابقه چند سال بازی در پرسپولیس را دارند و به شدت دنبال این هستند که شرایط برای بازگشت دوباره‌شان به این تیم فراهم شود. تا زمانی که یحیی گل‌محمدی بود این دو بازیکن راهی برای بازگشت به پرسپولیس نداشتند اما الان شرایط فرق کرده و آنها از طریق دوستان خود در پرسپولیس سعی می‌کنند راهی این تیم شوند. ناگفته نماند هر دو بازیکن با باشگاه فعلی خود قرارداد دارند اما چون در قراردادشان بند رضایت طرفین است در صورت عدم تمایل برای ماندن می‌توانند جدا شوند؛ هرچند آنها فقط در صورتی که پرسپولیس بخواهد از تیم فعلی‌شان جدا می‌شوند.

کد خبر 846208 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران