Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکلیف دروازه یوونتوس برای فصل بعد مشخص است و دوباره وویچک شزنی و جیجی بوفون سنگربانان بیانکونری خواهند بود. بنابراین جایی برای ماتیا پرین در این تیم وجود نخواهد داشت.

طرفداری- در فصلی که گذشت، به ماتیا پرین چندان فرصت بازی نرسید و در اکثر بازی‌های فصل، وویچک شزنی لهستانی دروازه بان اول یوونتوس بود. حالا پرین که جایگاه خود در تیم ملی ایتالیا را از دست رفته می‌بیند، برای ترک یووه مصمم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانلوییجی بوفون، دروازه بان 41 ساله محبوبِ یوونتوسی‌ها، با قراردادی یک ساله در آستانه بازگشت به بانوی پیر قرار گرفته است و این موضوع یعنی ماتیا پرین دیگر جایی در یوونتوس نخواهد داشت. به گزارش رومئو آگرستی، پیوستن دوباره بوفون به یوونتوس و حضور وویچک شزنی یعنی جایی برای پرین در این تیم وجود نخواهد داشت و فابیو پاراتیچی آماده‌است پیشنهادات برای پرین را بررسی کند. یکی از مقاصد احتمالی پرین، باشگاه آ اس رم است. بارها نام پرین در رابطه با پیوستن به رم مطرح شده چرا که جالوروسی به دنبال دروازه بانی مطمئن است. سویا اسپانیا نیز ممکن است مقصد خارجی این دروازه بان 26 ساله ایتالیایی باشد. طی روزهای آینده ایجنت پرین به باشگاه یوونتوس خواهد رفت و طرفین در خصوص جدایی صحبت خواهند کرد. شکی در خصوص جدایی پرین از یوونتوس، وجود ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود

در سایه علاقه بیانکونری، زاکانی در پایتخت ایتالیا می‌ماند

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، ماتیا زاکانی در آستانه تمدید قراردادش با لاتزیو قرار دارد. بیانکوچلستی می‌خواهد قرارداد فعلی این وینگر ۲۸ ساله و ملی‌پوش که در تابستان ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد را تا سال ۲۰۲۹ تمدید کند.

ماتیا زاکانی در فصل جاری ۳۱ بازی برای لاتزیو انجام داده و آمار 5 گل و ۱ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این بازیکن ایتالیایی مورد توجه یوونتوس نیز قرار گرفته بود اما در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد تمدید قرارداد لاتزیو چراغ سبز نشان دهد.

یوونتوس پیگیر وضعیت ماتیا زاکانی و آلوارو موراتا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • هفته ۳۱ لیگای اسپانیا؛ توقف باسکی‌ها، سویا از منطقه خطر دور شد
  • عملکرد خوب وانیا میلینکوویچ، دروازه تورینو مقابل یوونتوس / فیلم