Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اکبر کارگرجم  اظهار داشت: به انتخاب استراماچونی حس خوبی دارم و فکر می‌کنم بتواند با این تیم موفق شود. بر خلاف خیلی‌ها که می‌گویند استقلال دیر استارت زد، فکر می‌کنم شروع تمرینات دیر نیست. هرچند بهتر بود حداقل یک هفته تمرینات زودتر آغاز می‌شد، اما در این تایمی که آغاز شده دیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: استراماچونی جوان هست، اما بی تجربه نیست. حضور او روی نیمکت تیمی به بزرگی اینترمیلان اتفاق خوبی است. باید جوانی‌اش را یک فاکتور مثبت ارزیابی کرد و جوانی و انرژیک بودن او را عاملی برای موفقیت استقلال در این فصل دانست.

وی افزود: البته بعد از بیان این صحبتهای مثبت، باید ابعاد دیگر این قضیه را هم بررسی کرد و آن هم این است که یک مربی هرچقدر هم که توانمند باشد، باید ابزار موفقیت را داشته باشد. مدیران استقلال که استراماچونی را آوردند حالا در قبال او مسئولیت دارند و باید زمینه موفقیتش را فراهم کنند. مربی برای موفقیت به ابزار نیاز دارد.

کارگرجم در خصوص روند نقل و انتقالاتی آبی پوشان بیان داشت: بازیکنانی که تاکنون جذب شده‌اند پتانسیل درخشیدن در استقلال را دارند، منوط به اینکه از نظر روحی بتوانند خودشان را با شرایط این تیم تطبیق دهند. بازی کردن در استقلال و پرسپولیس با دیگر تیم‌ها فرق دارد و بازیکنان جدید باید بر حاشیه‌های حضور در این تیم‌ها غلبه کرده و بتوانند هیجانات کاذب شان را مهار کنند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه) در ساختمان وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی به همراه مدیران عامل پرسپولیس و استقلال، اعضای هیات مدیره دو باشگاه و جمعی از مدیران ورزش و اقتصاد برگزار شد و استقلال به کنسرسیوم‌هایی از هلدینگ صنایع خلیج فارس، پتروشیمی‌های پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندر امام و پرسپولیس به کنسرسیوم‌هایی از بانک شهر، ملت، صادرات، تجارت، اقتصاد نوین و رفاه واگذار شدند؛ مجموعه‌هایی که اسماً خصوصی هستند. لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس را در این مراسم می‌بینید.

دیگر خبرها

  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند