Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عبدالله حسنی روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهارداشت: در پی دریافت گزارشی از اداره برق شهرستان دامغان مبنی بر سرقت سیم و کابل بلافاصله پرونده در این زمینه تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دامغان در تحقیقات میدانی و فعالیت شبانه روزی خود سرنخ هایی از متهمان پرونده به دست آوردند و با رصد اطلاعاتی و بررسی های گسترده سه نفر از اعضای این باند شامل ۲ مرد و یک زن شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر سه نفر، عضو باند سرقت سیم و کابل در دامغان بودند، تصریح کرد: این گروه در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان از تکمیل پرونده و معرفی دستگیرشدگان به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس برای تامین امنیت و آرامش مردم با مجرمان و قانون گریزان با شدت برخورد می کند.

ریشه ۷۰ درصد انواع سرقت و دیگر مشکلات خطرناک اجتماعی در استان سمنان، اعتیاد سارقان به مواد مخدر است.

۷۴۰۸ / ‏۷۳۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت دستگیری انتظامی دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه