Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org با وارد کردن شناسه ثبت نام که در زمان ثبت نام دریافت نمودند و کد ملی از نتیجه خود مطلع شوند.

برای داوطلبانی که بدون رعایت شرایط اولیه دوره دکتری تخصصی بدون آزمون نسبت به ثبت نام خود در این دوره اقدام کرده اند، نتیجه ای اعلام نشده و علت عدم اعلام نتیجه در کارنامه صادره به ایشان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این نتیجه برخی از داوطلبان به دلیل نقص پرونده به صورت مشروط اعلام شده است که این دسته از متقاضیان لازم است حداکثر تا ۱۹ تیر ماه نسخه ای از ریز نمرات کارشناسی ارشد خود را به منظور رفع نقص به مرکز سنجش و پذیرش تحویل دهند.

آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته / گرایش دعوت به مصاحبه شدند لازم است حداکثر تا روز سه شنبه ۱۱ تیر ماه از طریق سامانه فوق نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کنند.

عدم ثبت نام در سامانه جهت شرکت در مصاحبه به منزله انصراف است.

مصاحبه کلیه رشته گرایش های دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ به صورت متمرکز از ۲۲ تیر ماه در تهران برگزار می شود. زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه این دوره متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 4651655

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی مصاحبه دکتری استعداد درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی

حامد خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در بجنورد اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت ماه 1403 با حضور یک هزار و 468 داوطلب در دو دانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد بجنورد بیان کرد: دانشگاه آزاد بجنورد در روز 5 شنبه میزبان هشتصد و 61 داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد پانصد و پنج نفر از داوطلبان خانم و مابقی داوطلب آقا هستند.

وی افزود: در روز جمعه نیز ششصد و هفت نفر از داوطلبان خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حامد خراسانی تصریح کرد: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روزهای 5 شنبه و جمعه راس ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد که که درهای حوزه های امتحانی راس 7:30 بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن درهای حوزه های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند زیرا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون گفت: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط‌، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن همراه داشته‌ باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه های الکترونیکی(تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب، یادداشت و .... خودداری کنند.

خبرنگار: لادن لنگری

کد خبر: 1228151 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار