Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس علایی مقدم روز چهارشنبه در مجمع سالانه هیات فوتبال استان قزوین که با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد، افزود: برای این آکادمی یک جایگاه و زمین چمن مصنوعی تعبیه شده است و می تواند در رفع نیازهای آموزشی فوتبال استان نقش موثری داشته باشد.

وی اضافه کرد: در سالهای اخیر با وجود کمبودهای اعتباری و مشکلات اقتصادی کارهای خوبی در حوزه عمرانی انجام شده و طرح های متعددی از قبیل سالن های ورزشی، زمین های چمن مصنوعی و … آماده بهره برداری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علایی مقدم با بیان اینکه توسعه فوتبال نیازمند گسترش زیرساخت ها براساس سند چشم انداز است، افزود: طبق اقدامات صورت گرفته سالن ۶ هزار نفری قزوین به زودی تکمیل و افتتاح می شود و با وجود آن می توان مسابقات مختلفی را حتی در سطح ملی میزبانی کرد.

وی با بیان اینکه فوتبال پیشانی رشته های دیگر است، افزود: تمامی زیر ساخت ها در قزوین برای برگزاری مسابقات لیگ آماده هستند و باید از این ظرفیت ها برای برگزاری مسابقات و تخلیه انرژی و هیجان مردم استفاده کرد.

۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال استان قزوین ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران عصر جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.

آبی پوشان در حالی به مصاف حریف قزوینی خود خواهند رفت که شاگردان سعید دقیقی در این فصل به‌عنوان شگفتی‌ساز فوتبال ایران خود را چهره کرده‌اند اما فرم ایده‌آل استقلال در هفته‌های گذشته هم نویدبخش موفقیت احتمالی آبی‌هاست.

فرمی که یکی از دلایل آن، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ آبی‌ها بوده است. بازیکنی که در دو بازی آخر استقلال موفق شده دو پاس گل دقیق برای گوستاوو بلانکو ارسال کند تا این مهاجم آرژانتینی با ضربات سر خود گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر برساند.

جلالی که پیراهن تیم ملی را هم به دست آورده، خوش‌بین است با تداوم این روند برابر شمس آذر قزوین، یک گام دیگر در تحقق رویای هواداران استقلال برای قهرمانی در این لیگ قدم بردارد.

دیگر خبرها

  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • ۱۵ میلیارد ریال برای مرمت کاروانسرای تاریخی آوه ساوه تخصیص یافت
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • سپاهان 60 میلیون جریمه شد
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین