Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 5 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه فرا‌رسیدن فصل تابستان و در راستای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌های استان فارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای هر مقطع سنی کلاس‌های آموزشی مجزا با موضوعاتی همچون احکام، عقاید، روان‌خوانی قرآن، كلاس‌های هنری، كامپیوتر، والیبال، پینگ پنگ، استخر، گیم نت و ... نیز در نظر گرفته شده است.
صفری گرائی با اشاره به مهلت ثبت‌نام این کلاس‌ها تا یازدهم تیرماه در گروه سنی بین 7 الی 18 سال گفت: استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی در جهت قطب فرهنگی كردن بقاع متبرکه، بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی و دینی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان(ع) و بقاع متبرکه از اهم اهداف اجرای طرح نشاط معنوی است.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای برنامه‌های مصوب سازمان اوقاف و با هدف پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در مقاطع مختلف سنی برگزار می‌شود، گفت: در این طرح برنامه‌های تفریحی و دوره‌های آموزشی، کلاس‌های قرآن، اردوهای یك یا چند روزه و مسابقه پیش‌بینی شده است.
صفری‌گرائی در پایان یادآور شد: طرح نشاط معنوی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل بقاع متبركه به قطب فرهنگی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي طرح نشاط معنوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس

حمیدرضا جلایر گفت: با توجه به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال جاری، طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۷۰ گروه عملیاتی در شهرستان‌های محل برگزاری نوبت اول آزمون سراسری و ۴۰۰ نفر پرسنل در نقاط مختلف استان مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: از روز‌های قبل از برگزاری آزمون، چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل می‌شوند.

او اظهارکرد: گروه‌های ویژه عملیاتی همچنین تا پایان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در نقاط مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف