Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر الهام اختری ظهر چهارشنبه در خصوص طرح با مهر تا مهر هلال احمر گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح با مهر تا مهر توسط هلال احمر و با همکاری کتابفروشی ها در گلستان اجرا می شود.

اختری اضافه کرد: در این طرح لوازم التحریر و اسباب بازی برای بهره مندی دانش آموزان در مناطق سیل زده جمع آوری و بین آنها توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین علاوه بر تمرکز به روی فعالیت های فرهنگی که در ایام فراغت دانش آموزان در مدارس انجام می شود، درصدد این هستیم تا هموطنان موضوع سیل و سیل زدگان را فراموش نکنند و همچنین سیل زدگان هم از همنوع دوستی دیگر هموطنان خود بیش از پیش مطمئن شوند.

اختری تصریح کرد: با همکاری ۱۱ کتابفروشی در سطح استان مردم گلستان می توانند نسبت به تهیه نوشت افزار، لوازم التحریر و اسباب بازی به همراه تخفیف پنج الی ۱۵ درصد اقدام کنند و در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

وی در ادامه با توجه به اینکه استان گلستان از اسفند ۱۳۹۷ تاکنون درگیر سیل و پیامد های مختلف بوده است افزود: فرایند بسته بندی و توزیع اقلام اهدایی به زودی شروع خواهد شد و این طرح در بازه های زمانی مختلف تا انتهای تابستان اجرا می شود.

کد خبر 4651684

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر گلستان گرگان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) قلم خالق بر بوم گلستان

(تصاویر) قلم خالق بر بوم گلستان

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • عملیات وعده صادق در جهان بی نظیر بود
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • (تصاویر) قلم خالق بر بوم گلستان
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد