Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:11:27 GMT

راه حل نهایی نیمار برای جدایی از پی اس جی (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۹۵۳۳

نیمار، ستاره برزیلی پی اس جی تصمیم خود برای جدایی از این باشگاه را گرفته اما به خوبی می داند که کار دشواری برای رسیدن به این هدف خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار دو سال پس از جدایی از پی اس جی می خواهد به بارسا برگردد. او که در بارسا شرایط بسیار خوبی داشت، برای خروج از زیر سایه مسی تصمیم گرفت از بارسا به پی اس جی برود و لقب گران ترین بازیکن دنیا را از آن خود کرد اما در دو سال گذشته به دلیل مصدومیت های مختلف و نیز اختلافات با چند بازیکن پی اس جی نتوانسته در حد انتظارات ظاهر شود و به عقیده خودش، دیگر دوران حضور در پی اس جی به اتمام رسیده و زمان آن رسیده است که بار دیگر لذت فوتبال را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که ابتدا به نظر می رسید در بازگشت به لالیگا به رئال بپیوندد، قصد دارد به بارسلونا برگردد و حاضر است شروط این باشگاه را نیز قبول کند. نیمار مشکلی برای عذرخواهی از هواداران و کاهش دستمزدش ندارد اما می داند که ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی، کار برای جدایی او را مشکل خواهد کرد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، نیمار تا 17 تیر منتظر پی اس جی می ماند تا رسما با بارسا وارد مذاکره شود. او که به الخلیفی پیغام داده دیگر قصد ماندن ندارد، اگر با مقاومت او روبرو شود، قصد دارد از حضور در تمرینات پیش فصل پی اس جی خودداری کرده و دست به شورش بزند. این راه حل نهایی نیمار برای بازگشت به بارسا خواهد بود. ستاره برزیلی امیدوار است زودتر از 17 تیر، شرایط برای بازگشت او مهیا شود و در غیر این صورت، توسل به شورش، چیزی است که او احتمالش را ممکن می داند.

 

 

 

 

 

نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد

به گزارش "ورزش سه"، بازی های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دیشب به اتمام رسید و چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. رئال مادرید، بایرن، دورتموند و پی اس جی به این مرحله رسیدند و دو هفته بعد بایرن میزبان رئال است و دورتموند نیز از پاریس پذیرایی خواهد کرد.

قبل از شروع یک چهارم نهایی وقتی از ژوائو فلیکس پرسیدند چه تیم هایی به دور بعد می روند، او قاطعانه جواب داد: سیتی، بارسا، اتلتیکو و آرسنال.

جالب اینکه هیچکدام از این تیم ها نتوانستند راهی دور بعد شوند و حذف شدند. بارسا به پی اس جی باخت. سیتی از رئال، آرسنال از بایرن و اتلتیکو نیز برابر دورتموند ناکام ماند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • پی‌اس‌جی جواب کری بارسلونا را داد
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!