Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، هشتاد و هفتمین نشست ماهانه باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران را با موضوع قبل از بیگ بنگ برگزار می کند.

به گزارش امتداد ، امیر حسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: هشتاد و هفتمین نشست ماهانه باشگاه نجوم، چهارشنبه ۵تیر از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱:۳۰ با حضور منجمان آماتور، اساتید نجوم و علاقمندان به علم ستاره شناسی در تالار کهکشـان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سخنرانی ویژه با موضوع « قبل از بیگ بنگ » توسط حسین مصحفی دکترای کیهان شناسی دانشگاه شهید بهشتی و دومین سخنرانی توسط مجید قهرودی یکی از یازده نامزد نهایی عکاسی نجومی سال در معتبرترین مسابقه عکاسی جهان رصدخانه سلطنتی گرینویچ با موضوع « چرا دماوند؟ » به علاقه مندان ارائه می شود.
چیذری تصریح کرد: در این برنامه مجله ی خبری نجومی نیز توسط سید امیرحسین موسوی منجم آماتور و مدرس تیم ملی المپیاد نجوم و اخترفیزیک برای مخاطبان بیان می شود.
وی خاطرنشان ساخت: این برنامه در سطح عمومی و به صورت رایگان برگزار می شود و پس از برنامه رصد آسمان شب در رصدخانه مرکز علوم برای علاقه مندان اجرا می شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم

دکتر شجاعی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ضرورت تبادل نظر و گفتگو در مورد برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی سال ۱۴۰۳، از برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم از تاریخ ۲۹ لغایت ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد. 
 
دکتر شجاعی با بیان اینکه این نشست به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می‌شود، گفت: مراسم افتتاحیه این نشست روز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سالن امام علی (ع) برگزار خواهد شد. 
 
گفتنی است سخنرانی مسئولان، هم‌اندیشی معاونین، زیارت و غبارروبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س)، تشرف به مسجد مقدس جمکران، بازدید از موزه دین و دنیا و ظرفیت‌های فرهنگی مذهبی شهر مقدس قم از جمله برنامه‌های این نشست سه روزه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مصوبات هشتاد و یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • اعلام جزییات نشست آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • دو برنامه وزارت علوم برای توسعه دیپلماسی علم و فناوری
  • شماره جدید فصلنامه تخصصی «مطالعات ایلام‌شناسی» منتشر شد
  • هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری ناشنوایان به میزبانی سبزوار
  •  ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری تمدید شد