Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: طرح جهاد همبستگی ملی به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زدگان در استان کرمانشاه اجرایی می‌شود. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حسین قبادی‌بصیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با تشریح اقدامات بسیج سازندگی کرمانشاه در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: طرح جهاد همبستگی ملی به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زدگان در استان کرمانشاه اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح جهاد همبستگی ملی با هدف کمک به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور مطرح شده است گفت: این طرح ایده‌ای کارآمد و راهگشا است که با توجه به برآورده‌های انجام شده جبران خسارت‌های ناشی از سیل به بیش از 70 هزار واحد مسکونی تخریب شده به تنهایی از عهده دولت خارج بوده و نیازمند مشارکت نیروهای جهادی و مردمی است تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی و تامین نیاز خانواده‌های آسیب دیده اقدام کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه بیان کرد: محور این طرح، در سراسر کشور مساجد با رویکرد جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران برای بازسازی یا نوسازی منزل مسکونی آسیب‌دیده است.

وی با بیان اینکه مساجد همواره محلی برای حل مشکلات جامعه است بیان کرد: این طرح می‌تواند تاثیر بسزایی در استقبال مردم و مشارکت گسترده آنان داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه اظهار کرد: به زودی ساخت و مرمت 500 باب منزل مسکونی سیل‌زدگان استان کرمانشاه با محوریت مساجد و با حضور گروه‌های جهادی، مردم و خیران آغاز می‌شود.

ساخت مسکن سیل‌زدگان مازندران توسط سپاه ادامه داردایلام| خدمات سپاه و بسیج در مناطق سیل زده موجب دلگرمی مردم به نظام شده استبیش از 3350 نفر در قالب گروه‌های جهادی سپاه از استان مرکزی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه بیان کرد: در گام دوم انقلاب، هر جهادگر با استفاده از توان و ظرفیت خود باید در منطقه زندگی خود تأثیرگذار باشد.

قبادی بصیر افزود: در حوزه محرومیت‌زدایی و در راستای تحقق بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری فرمودند دل‌های مسئولان به‌طور دائم برای رفع محرومیت‌ها بتپد و از شکافهای عمیق اجتماعی باید به شدت بیمناک باشیم که این سیاست از گذشته تاکنون در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته و در جهت رفع محرومیت‌زدایی هدف‌مند در استان تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام / ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی