Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش فوتبال ایران در اینستاگرام خود خاطره جالبی را از یک شوخی قدیمی بین خودش و علیرضا بیرانوند منتشر کرد که بعدها این به واقعیت پیوست.

مرتضی پورعلی گنجی در اینستاگرام نوشت:

یادمه وقتی با علی بیرانوند تو خوابگاه نفت تهران بودیم همش تو سر کله هم میپریدیم و شوخی میکردیم و هنوزم همون خصوصیات رو داریم و با هم مثل قبلیم و یادمون نرفته که از کجا اومدیم و گذشته فوتبالیمون چی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یبار سر تمرین به علی گفتم من از تیم ملی امید میرم تیم ملی بزرگسال تو هم از نفت تهران بیا تیم ملی سال ۲۰۱۴ ‎علی به شوخی بین بچه‌ها گفت که مرتضی اینجوری گفته ... همه هم به شوخی میخندیدن به حرفایی که زده بودم،
‎که بعد بازی‌های تیم ملی امید به تیم ملی بزرگسال دعوت شدم که کل بچه‌های تیم نفت و تیم ملی امید شوکه شده بودن ‎فقط خواستم بگم هیچوقت به ارزو‌های دیگری نخندیم و تیکه نندازیم که اگه تلاش کنی و خدا بخواد لطف کنه همه جوره هوای ادمو داره، ‎و از اون حرفم ۵ سال میگذره و همیشه علی اون حرفمو یادشه.
‎شد که من و علی بیرانوند با لطف خدا در جام جهانی حضور پیدا کردیم و علی که میخندید به حرفام همیشه حواسش هست به حرفام باید باور داشت نه اینکه بخنده و علی هم که نگم براتون حاج اقا کریییییس چطوررررری رو استاد کرد که با یه ایرانی اونم یه لر هیچ وقت نباید کل کل کنه.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ورزشکاران اینستاگرام ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمایشگاه عکس «سفرِ آخر؛ داستان یک عکس دیده شده از شهید مرتضی آوینی» امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در نگارخانه «شماره یک خانه عکاسان ایران» افتتاح می‌شود.

«سفرِ آخر» عکس‌هایی از عکاسان؛ اصغر بختیاری، احسان رجبی، مرتضی شعبانی، سیدمحمد جعفری و محمدحسین قدمی است که از آغاز تشکیل گروه «روایت فتح» به همراه شهید مرتضی آوینی بوده و در کنار او و گروه عکاسی کرده‌اند. داستان سفر آخر گروه به مناطق جنگی جنوب در فروردین ۱۳۷۲ از مهم‌ترین بخش این نمایشگاه عکس است.

نمایشگاه عکس «سفرِ آخر» شامل ۵۴ عکس در اندازه‌های مختلف در گالری «شماره یک خانه عکاسان ایران»برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از دوشنبه ۳ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و در روز‌های پنجشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در گالری «شماره یک خانه عکاسان ایران» واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی، خیابان سمیه تقاطع خیابان حافظ، میزبان علاقه‌مندان است.

دیگر خبرها

  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • تعریف کمپوست
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • «آن دو» و «آپاراتچی» صاحب پوستر شدند
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری