Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - ماموران گمرک فرودگاه امام ، بالغ بر ۱۶ کیلو و ۱۹۳ گرم تریاک و شیره تریاک را که در بسته‌های مختلف پستی ازجمله شکلات، پسته کشف کردند.

مأموران گمرک فرودگاه امام با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته کنترلی ایکس ری، بالغ بر ۱۶ کیلو و ۱۹۳ گرم تریاک و شیره تریاک را که در بسته‌های مختلف پستی ازجمله شکلات، پسته، کفی کفش زنانه جاسازی شده و یا به کالا‌های نظیر گلیم، داخل کوسن و کیف، چای، پارچه رومیزی و نمد آغشته شده بود کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مأموران گمرک امانات پستی فرودگاه امام همچنین موفق به کشف ۴۰ عدد آمپول تستسترون، ۲۶ عدد آمپول دکاندرولون، ۱۸ عدد آمپول آندرون جاسازی شده در بسته‌های ادویه و ظرف روغن، ۱۰ هزار و ۲۶۴ عدد قرص ترامادول جاسازی شده در پاکت نامه و خشکبار و ۳۸۵ گرم هروئین خیس جاسازی در داخل بسته‌بندیی پودر جوانه گندم شدند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کشف تریاک تریاک گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین آجیلیان افزود: فردا سوم اردیبهشت ماه اولین گروه از حجاج عمره کشور از فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفت‌وگو با با بیان اینکه از فردا سه اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران حج عمره خواهیم کرد گفت: از فردا ساعت ۱۵:۳۰ اولین گروه از زائران عمره از فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

زمان اعزام زائران خانه خدا در حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد | ۱۸ فرودگاه معین حج هستند

وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت کشور انجام می‌شود که در مجموع ۲۲ پرواز انجام می‌شود.

زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟

آجیلیان اضافه کرد: در هر پرواز ۲۶۰ زائر جابه جا می‌شوند که در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شود که در مجموع هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پروازهای حج عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

کد خبر 845989 برچسب‌ها حج فرودگاه امام خمینی (ره) خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت

دیگر خبرها

  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد 
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی