Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:23:02 GMT

نوسازی صنوف نیازمند سرمایه در گردش است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۹۷۴۲

نوسازی صنوف نیازمند سرمایه در گردش است

به گزارش خبرنگار ایرنا یارالله نصیری در جمع روسای اتحادیه های صنوف مختلف استان اظهار داشت: سه هزار و ۲۶۵ فقره پروانه صنفی در سال گذشته در استان صادر شده که با توجه به بررسی های انجام شده ۶۲ درصد آنها منجر به ایجاد اشتغال شده است که بر اساس آمار نشان می دهد دو هزار نفر در واحدهای صنفی مشغول به کار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۳۰ هزار و ۸۵۲ واحد صنفی در سطح استان وجود دارد که حدود دو هزار از آنها از نظر انقضای پروانه دچار مشکل هستند و باید برای تعیین تکلیف آن اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: اصنافیان و بازار همواره حامی انقلاب و نظام بوده و اکنون در این شرایط اقتصادی نقش مهمی در تامین کالاهای اساسی و دور زدن تحریم ها دارند.

حیدر نعمتی با تبریک روز ملی اصناف اظهار داشت: اصناف و بازاریان مهمترین نیروهای اجتماعی جامعه هستند و کارکردهای سیاسی، اقتصادی و ارزشی خاصی در جامعه دارند.

وی افزود: اصناف جزء بزرگترین نهاد مدنی کشور است که توسط خود مردم اداره می شود و روز اصناف یادآوری برای توجه به این قشر بزرگ و سرنوشت ساز جامعه است.

وی ادامه داد: به منظور ارتقا سطح دانش بازاریان می توان با برگزاری دوره های آموزشی از قبیل بازاریابی و مشتری مداری، تکمیل زنجیره ارزش و استفاده از تکنولوژی نوین با همراهی شرکت های دانش بنیان برگزار شود.

نعمتی گفت: بازاریان می توانند در اقتصاد مقاومتی و شرایط کنونی با دور زدن تحریم ها و رعایت انصاف در عرضه به موقع و قیمت مناسب کالا به مردم و دولت کمک کنند.

وی اظهار داشت: هدف همه ما ارایه خدمات مطلوب به مردم است و برای مهار تخلف در سطح بازار باید نظارت ها بیشتر و محسوی باشد.

وی افزود: صنوف باید به سمت دانش بنیان شدن و تکمیل زنجیره ارزش هدایت شوند و در بحث خدمات کالایی از قبیل بسته بندی و برندینگ و ارتقا کیفیت پیشگام باشند تا علاوه بر جذب مردم به حفظ اشتغال و رونق تولید ملی کمک کنند.

به گزارش ایرنا در این نشست عضو شورای اسلامی شهر ایلام نیز گفت: یکی از حربه های کنونی دشمن به راه انداختن جنگ اقتصادی است زیرا توان حمله نظامی به کشور را ندارد و می خواهد از طریق جنگ روانی و فشار تحریم ها موجب مشکلاتی برای مردم شود.

مظفر میرزاد اظهار داشت: سازمان میوه و تره بار استان دچار مشکل است که باید برای نظارت بیشتر بر قیمت میوه و تعدیل قیمت آن در بازار پای کار بیاید.

وی همچنین خواستار همکاری اداره امور مالیاتی به کاسبانی که در محدوده خیابان طالقانی و چهار راه رسالت به دلیل انجام طرح های عمران شهری کاسبی آنها دچار رکود شده، شد.

در ادامه این نشست چند از روسای اتحادیه های به اعلام مسایل و مشکلات خود پرداختند.

۷۱۷۷/‏۶۰۳۴

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری پربازدید خیابان‌های دبی؛ ماهی‌ها به گردش آمدند! | فیلم

ویدیویی از پر شدن خیابان های دبی از ماهی های آزاد بعد از وقوع سیلاب چند روز پیش در فضای مجازی پربازدید شد./بیسیمچی مدیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویری پربازدید خیابان‌های دبی؛ ماهی‌ها به گردش آمدند! | فیلم
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • چرا آثار رشد اقتصادی در زندگی مردم ملموس نیست؟
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • میکرو بلاگر‌های اقتصادی در کمین جیب مردم
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند