Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران پس از انتخاب آندره استراماچونی ایتالیایی بلافاصله با پنج بازیکنی که پیش از این با آنها به توافق رسیده بود قرارداد بست تا به این شکل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم را به صورت رسمی استارت بزند.

علی دشتی(وینگر سابق سایپا)، میلاد باقری(مدافع فصل پیش مس کرمان)، محمد بلبلی(هافبک سابق سپیدرود)، سیاوش یزدانی(مدافع میانی سابق سپاهان) و مسعود ریگی(هافبک سابق پدیده) بازیکنانی هستند که تاکنون با استقلال به صورت رسمی قرارداد امضاء کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه استقلال همچنین جذب سه بازیکن فصل پیش سایپا یعنی آرش رضاوند(هافبک طراح)، محمد صادق بارانی(هافبک دفاعی) و محمد حسین اکبر منادی(دروازه بان) را در دستور کارشان قرار داده اند و احتمال دارد این نفرات همراه با احمد عبدالله زاده، هافبک دفاعی سابق فولاد و نساجی به جمع شاگردان آندره آ استراماچونی اضافه شوند.

طبق درخواست سرمربی آبی ها احتمال دارد ۲ بازیکن خارجی هم به زودی با باشگاه استقلال مذاکره کنند. شنیده می شود استقلال برای تقویت خط حمله اش روی ریکاردو مگیورینی، مهاجم ۳۳ تیم کیه وو که در تیم های اینترمیلان، سیتادلا، باری، بولونیا، جنوا، تورینو و نواورا هم سابقه بازی دارد نظر دارند.

استقلال در نقل و انتقالات این فصل از لحاظ خروجی هم فهرست بلندی داشته است. مهدی رحمتی، دروازه بان و کاپیتان سال های اخیر این تیم پس از جدایی اش با پدیده شهر خودرو مشهد قرارداد بست و اللهیار صیادمنش هم ایران را به مقصد ترکیه و بازی برای تیم فنرباغچه ترک کرد.

گادوین منشا و ایسما، ۲ مهاجم آفریقایی استقلال هم پس از توافق با این‌ باشگاه قراردادشان را فسخ کردند. ضمن اینکه فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری که با درخشش در تیم پارس جنوبی جم در فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم به استقلال آمده بودند به دلیل اینکه اسنتراماچونی نظر مثبتی روی ادامه حضورشان در این تیم نداشت قرارداد خود را فسخ کردند. از پدیده شهر خودرو و تراکتورسازی به ترتیب به عنوان مقصد محمدی مهر و تیموری یاد می شود.

بحث تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی این روزها به یکی از دغدغه های مهم هواداران و کادرفنی استقلال تبدیل شده اما به نظر می رسد با توجه به بودجه محدود این باشگاه بحث مذکور سرانجام خوشی برای نیمه آبی پایتخت نداشته باشد و الماس آفریقایی استقلال در تیم دیگری فوتبالش را ادامه بدهد.

روزبه چشمی و علی کریمی، ۲ بازیکنی هستند که ادامه حضور آنها در استقلال یا قطع همکاری شان با این باشگاه در هاله ای از ابهام قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی وضعیت چشمی و کریمی با استقلال به کجا کشیده می شود.

با خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال، پژمان منتظری هم از تیم استقلال خداحافظی کرد‌. امیرحسین فتحی و سایر مدیران استقلال تاکنون تماسی برای تمدید قرارداد با پژمان نداشته اند و به نظر می رسد تمایلی هم به این کار ندارند تا پرونده مدافع سابق تیم ملی در این تیم مختومه شود.

بیشتر بخوانید:

صندلی ریاست در انتظار یک استقلالی

تیموری و محمدی‌مهر از استقلال جدا شدند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت

به گزارش همشهری آنلاین، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

کد خبر 846631 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!