Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@15:05:19 GMT

15محله تهران فاقد پارک است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۹۷۶۱

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از مجموع ۳۵۲ محله شهر تهران ۱۵ محله فاقد پارک است. ناطقان: نشست مشترک معاون خدمات شهری شهرداری تهران، شهرسازی و معماری شهرداری تهران و سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در خصوص افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار برگزار و بر تسریع در روند تملک باغات و زمین های واجد شرایط شناسایی شده در مناطق فوق تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجتبی یزدانی در این جلسه با اشاره به این که در سطح شهر تهران 6منطقه (7،8،10،11،12 و 17) سرانه فضای سبز پایین تری نسبت به سایر مناطق دارند، گفت: لزوم توجه ویژه به این مبحث جزو خواسته های شهردار تهران بوده است که باید در این بخش توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم.

یزدانی با اشاره به این که کمیته‌ای در این راستا تشکیل خواهد شد، گفت: این کمیته شامل نمایندگانی از کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، معاونت خدمات شهری، سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: نقاط اعلامی برای تبدیل آن به فضای سبز عمومی بعضا پیشنهادات مناطق و برخی از آنها پیشنهادات این حوزه بوده است و گاها در هر منطقه چند نقطه برای این منظور در نظر گرفته شده است.

یزدانی با ذکر این نکته که از 352 محله در سطح شهر تهران، 17 محله فاقد پارک بوده است، گفت: با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته 2 محله دارای پارک شدند و 15 محله دیگر فاقد پارک هستند و این محلات در اولویت کاری ما قرار دارند. منبع: فارس برچسب ها: محله ، تهران ، فاقد پارک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محله تهران فاقد پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یاری‌رسان مدیریت شهری اهواز + فیلم

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: تجهیزات سازمان خدمات موتوری در شهر اهواز حضور دارند و با توجه به وجود آبگرفتگی در نقاط مختلف این شهر، تحت فرماندهی مدیریت بحران شهر اهواز، به ارائه خدمات می‌پردازند.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به نزول رحمت الهی در چند روز اخیر در شهر اصفهان و برخی دیگر از کلان‌شهرها، ناوگان سازمان خدمات موتوری در آماده‌باش قرار داشته است و در صورتی که آبگرفتگی یا مشکلی در سطح شهر اصفهان وجود داشته باشد در کوتاه‌ترین زمان به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

وی افزود: این سازمان با توجه به رسالت خود و لزوم یکپارچگی و ایجاد وحدت در کشور، همیشه در صورت بروز بحران در نقاط مختلف کشور و لزوم حضور جهت ارائه خدمات و کمک به مدیریت بحران، در صحنه حضور داشته و سعی کرده است تجهیزات خود را در مواقع بحران در کشور بسیج کند.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به بارندگی سیل‌آسا در استان خوزستان و شهر اهواز، در ساعات پایانی روز پنجم فروردین درخواست اعزام تجهیزات از طرف مدیریت شهری اهواز از اصفهان صورت گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیم بحران سازمان خدمات موتوری تشکیل جلسه داد و با ارتباط‌گیری با مدیریت شهری اهواز مشکلات موجود مشخص و نیازهای تجهیزاتی جهت جلوگیری از بحران و رفع آبگرفتگی معابر این شهر تعیین و همان شب ناوگان و تجهیزات مورد نیاز رهسپار شهر اهواز شدند و از صبح روز ششم فروردین در شهر اهواز به خدمت‌رسانی پرداختند.

وی ادامه داد: از صبح ششم فروردین تجهیزات سازمان خدمات موتوری در شهر اهواز حضور دارند و با توجه به وجود آبگرفتگی در نقاط مختلف این شهر، تحت فرماندهی مدیریت بحران شهر اهواز، به ارائه خدمات می‌پردازند و تا موقعی که آبگرفتگی این شهر به طور کامل رفع نشود و نیاز به حضور در این شهر باشد، نیروهای سازمان خدمات موتوری در این شهر حاضر خواهند بود.

کد خبر 740160

دیگر خبرها

  • ماجرای ساخت مسجد در بوستان قیطریه تهران چیست؟
  • ۱۴۰۳ سال خدمات محله ای و زیباسازی و سرمایه گذاری خواهد بود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یاری‌رسان مدیریت شهری اهواز + فیلم
  • توضیحات سخنگوی شهرداری تهران درباره ساخت مسجد قیطریه
  • دفاع تمام قد خبرگزاری اصولگرا از طرح زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود
  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • خدمات عدالت محور شهرداری در مناطق مختلف شهر قم قابل تحسین است
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است