Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@22:48:01 GMT

ساماندهی ۲ هزار شغل آلاینده

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۹۸۴۳

ساماندهی ۲ هزار شغل آلاینده

رئیس اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری منطقه ۸ دراین‌باره می‌گوید: «در هر ۳ ناحیه این منطقه، کارشناسان ساماندهی مشاغل، ۲ هزار صنف آلاینده را شناسایی کرده‌اند که باعث ایجاد انواع آلودگی از جمله زیست‌محیطی، آب و خاک می‌شوند. »

«بابک منوچهری» می‌افزاید: «بیشتر این مشاغل آلاینده، واحدهای صنفی از جمله مکانیکی، صافکاری، نقاشی و میوه‌فروشی هستند که شهروندان در این زمینه مدام به سامانه ۱۳۷ شکایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این‌رو برای این مشاغل پرونده کاملی تهیه می‌شود که شامل رای ‌بند ۲۰ خواهدشد. »

او ادامه می‌دهد: «رای ‌بند ۲۰ به ۲ صورت برای مشاغل آلاینده اجرایی خواهد شد. براین اساس ابتدا صاحبان صنف با رعایت رأی تمهیـــدات می‌توانند آلودگی واحد صنفی خود را برطرف کنند و به فعالیت خود ادامه دهند یا در صـورت رفع نشـدن آلودگی، واحد صنفی آنها پلمب خواهد شد. »

کد خبر 445587

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد