Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی عالیانی ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد، گفت: فعالیت در بنیاد شهید علی رغم همه معنویت‌ها و ارزشمندی‌ها، سختی‌های خاص خود را نیز دارد و افرادی جامعه هدف آن هستند که در جنگ تحمیلی آسیب دیده اند و توقعاتی دارند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات قانون وجود دارد اما اسباب اجرای آن فراهم نیست که این موضوع موجب عدم انجام کار به نحو شایسته می‌شود، مطرح کرد: گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج چهارمین گلزار شهدای کشور است که کسی جرأت ورود به بازسازی آن را نداشت اما مدیرکل سابق نسبت به انجام این مهم اقدام و تلاش کرد خانواده‌های شهدا را اقناع کند.

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عنوان کرد: کلانشهر کرج دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است اما سایه استان تهران همچنان بر این شهر سنگینی می‌کند، نه تنها در بنیاد شهید و امور ایثارگران، بلکه هنوز مدیریت برخی ادارات این شهر و استان نیز با تهران است.

عالیانی اظهار کرد: عملیات وعده صادق بار دیگر مسلمانان و شیعیان دنیا را سربلند و امیدوار کرد و خداوند یاس و ناامیدی را بیش از گذشته بر دل دشمنان افکند و ما روز به روز شاهد افول بیش از پیش کشورهای به اصطلاح قدرتمند غربی هستیم. امیدواریم به زودی شاهد نابودی غده سرطانی اسرائیل باشیم و این نابودی را جشن بگیریم.

سلیمان رستمیان، مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این مراسم گفت: خداوند را شاکرم که بخشی از دوران خدمت بنده را در نهاد مقدس بنیاد شهید قرار داد تا بتوانم خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشم. خدمت در تمام پیکره نظام عبادت اما خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران محراب این مسجد است.

وی با اشاره به اینکه کار همه کسانی که به جامعه ایثارگری خدمت می‌کنند، ارزشمند است، بیان کرد: امید است همه ما در هر جایگاه و مسؤولیتی که هستیم، بتوانیم رسالتی که بر عهده داریم را به درستی و با صداقت، روی باز، مردانگی، جوانمردی و ایثار انجام دهیم. خانواده‌های شهدا و ایثارگران جایگاه والایی دارند و باید به خوبی آنها را تکریم کنیم.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز جامعه ایثارگری این استان را دارای ظرفیت‌های بالا از نظر فرهنگی و بسیار قابل احترام و تقدیر دانست و تاکید کرد: جامعه ایثارگری ولی نعمتان ما هستند و باید آنها را تکریم کنیم. تمام ظرفیت این سیستم باید برای ایثارگران مورد استفاده قرار گیرد و خدمات خوب و شایسته ای به آنها ارائه شود.

امیرحسین دانش کهن، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این مراسم ضمن تبریک پیروزی اخیر رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق و گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس بیان کرد: البرز از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای بزرگی را تقدیم این نظام کرده است که یاد آنها را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه همه شهدا ویژگی‌های خاصی داشتند که ما وظیفه داریم آنها را احصا و به مردم معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: این شهدا هویت ساز استان هستند و ما باید آنها را به بهترین نحو ممکن به مردم معرفی کنیم؛ در غیر این صورت جای شهید و جلاد عوض شده و افراد دیگری به اشتباه برجسته می‌شوند.

کد خبر 6086633

دیگر خبرها

  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • تکریم و قدردانی از خانواده شهدای فاطمیون + فیلم
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد