Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:15:11 GMT

کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد مسکونی خیرساز در لرستان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۹۹۴۲

کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد مسکونی خیرساز در لرستان

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به سفر رئیس شورای زکات کشور، اظهار کرد: ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی خیر ساز در پلدختر و معمولان امروز چهارشنبه، پنجم تیر آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدعیسی موسوی‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر آیت‌الله تقوی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: این سفر امروز چهارشنبه، پنجم تیر و به دو منظور بررسی شهر معمولان بررسی وضعیت خدمات‌رسانی به روستائیان خسارت سیل و بهره‌برداران جهادکشاورزی و همچنین کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد مسکونی خیرساز انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شکل‌گیری پویش مردمی نجات انجیرستان پلدختر اشاره و اظهار کرد: گروه‌های جهادی در ماه مبارک رمضان برای نجات باغات انجیر پلدختر و معمولان فعال بودند کمااینکه جهاد کشاورزی لرستان نیز در این راستا نهایت همکاری را داشته است.

موسوی با ذکر این مطلب که مراکز جهاد کشاورزی، خط مقدم جهاد شناخته می‌شوند، اظهار کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی همکاری کامل در امر جمع‌آوری زکات دارند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برای کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد خیرساز در معمولان حضور می‌یابند کمااینکه در این سفر با مهندسین مراکز جهاد کشاورزی برای توجیه زکات دیدار خواهند داشت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به این‌که واژه زکات در قرآن ۳۲ مرتبه تکرار شده است، اضافه کرد: ۴۰۰ مهندس در مراکز جهاد در جمع‌آوری زکات همکاری دارند.

وی با ذکر این مطلب که زکات برکات فراوانی برای زندگی به همراه دارد، تصریح کرد: سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان زکات در سطح استان لرستان جمع‌آوری شده است.

موسوی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ زکات مستحبی در استان لرستان، گفت: بخشی از هم‌استانی‌های ما در پلدختر از گرمی هوا رنج می‌برند؛ لذا خیرین و پرداخت‌کنندگان زکات جهت کمک به سیل‌زدگان ورود پیدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واحد مسكوني منطقه لرستان طرح خیرساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: با توجه دارا بودن ۱۷ هزار ۵۴۵ هکتار سطح زیرکشت این شهرستان، عملیات شخم و شیار در همه شالیزاری‌های انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان معادل ۲۵ درصد نشاکاری شد، افزود: نشا سنتی در ۱۳۲۰ هکتار و نشا مکانیزه در ۳۲۳۰ هکتار شالیزار این شهرستان صورت گرفت.

به گفته هادی‌زاده هفت هزار کیلوگرم انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان محمودآبادی توزیع شد.

وی تصریح کرد: درصد آبگیری آببندان‌ها را ۹۲ درصد، سطح و تعداد آزمون خاک را ۲۳ نمونه اعلام کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اظهار داشت: بررسی فنولوژی گیاه و نمونه گیری جهت تعیین بیولوژی آفت ساقه خوار برنچ و سایر موارد، بطور مستمر توسط کارشناسان پهنه در مراکز این مدیریت ادامه خواهد داشت و توصیه‌های فنی به بهره‌برداران داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی