Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سفر دو روزه مدیران باشگاه پرسپولیس به ترکیه خاتمه یافته و آن‌ها پس از مذاکره با گزینه‌های مختلف خارجی در هتل حیات ریجنسی استانبول، به ایران بازگشته اند.

امروز ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مقابل ساختمان این باشگاه با تعدادی از خبرنگاران روبرو شد. در شرایطی که خبرنگاران جویای وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس در مورد یافتن سرمربی جدید شده بودند، عرب به آن‌ها گفت: اجازه دهید باشگاه کار خودش را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در ۴۸ ساعت گذشته، فقط ۳ ساعت استراحت کرده ام. مذاکرات به شکل خوبی پیش رفته و نتایج آن را به زودی اعلام می‌کنیم.

256 43

کد خبر 1274003

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!

یحیی گل محمدی گزینه جدی مدیران تراکتور برای هدایت این تیم محسوب می شود.

طرفداری | باشگاه تراکتور بیانیه ای را منتشر کرد.

یحیی گل محمدی یکی از گزینه های سرمربیگری تیم تراکتور محسوب می شود که مدیران این باشگاه با او مذاکراتی را طی روزهای اخیر انجام داده اند. باشگاه تراکتور در این راستا بیانیه ای را منتشر کرد و در این بیانیه کدهای جالبی را داده است.

باشگاه تراکتور اشاره کرده گزینه های سرمربیگری اش پرافتخار هستند که این موضوع درباره یحیی گل محمدی که طی سال های اخیر، عناوین زیادی را با پرسپولیس به دست آورد، صدق می کند.

بیشتر بخوانید: یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد

نکته دیگر اینکه گفته می شود یحیی گل محمدی برای سرمربیگری در تراکتور باید مجوز بگیرد و باشگاه تراکتور هم به شکل غیرمستقیم این موضوع را تایید کرده و نوشته باشگاه تراکتور در حال رفع موانع موجود است.

بیانیه تراکتور

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟