Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:14:00 GMT

نسخه‌ پزشکی در گیلان الکترونیکی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۰۱۳۱

نسخه‌ پزشکی در گیلان الکترونیکی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: طی ماه‌های آینده نسخه‌نویسی الکترونیک به‌طور کامل جایگزین نسخه‌نویسی سنتی می‌شود و استان گیلان در این زمینه پیشتاز است. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، شاهرخ یوسف‌زاده چابک صبح امروز در جشنواره آموزشی شهید مطهری در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای آزمون الکترونیک جزء برترین‌های ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک به‌عنوان مهم‌ترین برنامه در این دانشگاه در دستور کار قرار گرفت ابراز داشت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نظام ارجاع الکترونیک نیز جزء 3 دانشگاه برتر کشور است.

یوسف‌زاده چابک با اشاره به ضرورت نسخه‌نویسی الکترونیک توسط پزشکان خاطرنشان کرد: امیدواریم که طی ماه‌های آینده نسخه‌نویسی الکترونیک به‌طور کامل جایگزین نسخه‌نویسی سنتی شود و البته دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این زمینه نیز جزء دانشگاه‌های برتر کشور است.

وزیر بهداشت:9 هزار پرستار استخدام می‌شودمدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت منصوب شد/ لزوم ورود طب سنتی به مراکز بیمارستانی و تخصصیمعاون کل وزارت بهداشت: مردم فقط 35 درصد هزینه‌های درمان را پرداخت می‌کنند

وی با بیان اینکه روند پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شرایطی اتفاق افتاد که تمامی کارکنان این دانشگاه تمام توان خود با استفاده از مزایا و امکانات به کار گرفتند گفت: پروژه‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سطح ملی اجرا می‌کند با برند گیلانی نام‌گذاری می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه پروژه نظام ارجاع را با عنوان پروژه نظام ارجاع مارلیک و با برند گیلانی نام‌گذاری کردیم اظهار داشت: اجرای پروژه‌های متعدد با نشان گیلانی، سطح توان و استعدادهای موجود در استان گیلان را در سطح ملی نشان می‌دهد.

یوسف‌زاده چابک با بیان اینکه پروژه شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی گیلان همراه با عنوان سپیدرود نام‌گذاری شد ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان دارای 104 سامانه است و این دانشگاه بر روی تکنولوژی جریان دیتا با وسواس و دقت زیاد در حال کار کردن است.

وی سرمایه‌گذاری بر روی جریان دیتا را جزء ارزشمندترین و مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها دانست و خاطرنشان کرد: امروز یکی از رسالت‌هایی که بر عهده ما و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است در حقیقت رشد و بالندگی و ادامه‌ روند پیشرفت در این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه چیزی قابل مدیریت‌کردن است که قابل اندازه‌گیری باشد تصریح کرد: اگر امروز در حال سرمایه‌گذاری بر روی جریان دیتا هستیم در حقیقت هدفمان مدیریت و تفکر صحیح در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

یوسف‌زاده چابک با اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان در روند توسعه و پیشرفت این دانشگاه در استان خاطرنشان کرد: در این مسیر بسیار الزامی و ضروری است که اساتید همواره دست نیروهای جوان را بگیرند و به آنان کمک کنند.

به گزارش تسنیم، دانشگاه علوم پزشکی گیلان دارای 457 عضو هیئت علمی است که در جشنواره امروز از 19 نفر از اساتید نمونه و اعضای هیئت علمی منتخب، 12 نفر از اعضای هیئت علمی بازنشسته شده دانشگاه و از 21 نفر از اساتید جهت ارتقاء علمی آنان تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

او، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد