Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:09:16 GMT

برخورد اتوبوس با درخت یک مصدوم به جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۰۲۹۳

برخورد اتوبوس با درخت یک مصدوم به جا گذاشت

سرهنگ فضل الله شیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه رخ داد که طی آن یک دستگاه اتوبوس خط واحد که از بلوار طاقبستان به سمت میدان آزادی در حال حرکت بود به دلیل نقص فنی حوالی پل ولایت از مسیر اصلی منحرف شد.

وی ادامه داد: این اتوبوس که حامل تعدادی مسافر نیز بود طبق بررسی‌های صورت گرفته همکاران پلیس راه به دلیل نقص سیستم ترمز و عدم امکان کنترل خودرو با جدول و درختان حاشیه پل ولایت برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شیری با بیان اینکه در این حادثه یکی از مسافران خودرو به صورت سطحی زخمی شد، افزود: خوشبختانه آسیبی به بقیه مسافران وارد نشده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه در پایان از رانندگان خواست که حتماً قبل از حرکت از سالم بودن خودروی خود بخصوص سیستم ترمز مطمئن شوند و در صورت وجود نقص نسبت به رفع آن اقدام کنند.
‌۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن روغن جامد قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی  فرماندهی  مراغه در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق هنگام پایش و تردد‌های خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

 وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰ تن و ۵۳۰ کیلوگرم روغن خوراکی جامد که فاقد هر گونه مجوز قانونی بود کشف و خودروی مربوطه نیز توقیف شد.

 فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله روغن ۶ میلیارد ریال برآورد شد تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی در پایان با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاق کالا و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند از هموطنان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • کشف بیش از ۱۰ تن روغن جامد قاچاق در مراغه
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد