Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندرا استراماچونی که سابقه هدایت تیم‌های اینترمیلان و اودینزه ایتالیا را در کارنامه دارد با قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال استقلال تهران آمده تا هدایت این تیم را در لیک برتر نوزدهم بر عهده بگیرد.

مدیران باشگاه استقلال به زودی خانه‌ای را برای خانواده استراماچونی اجاره می‌کنند تا این مربی ۴۳ ساله به همراه خانواده در ایران حضور داشته باشد، البته در حال حاضر سرمربی آبی‌ها در هتل به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی پس از آغاز تمرینات استقلال تهران پستی را صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده و در آن نوشته است: از اینتر به استقلال، با سی میلیون هوادار و چالشی جدید در چهار هزار کیلومتری ایتالیا، جایی که خانواده ام است، من احساس می‌کنم در خانه هستم.

به این ترتیب همسر و فرزندان استراماچونی به زودی وارد ایران می‌شوند تا این مربی ایتالیایی کارش را برای مربی‌گری در استقلال با قدرت ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت ستاره‌های بیرون مانده در استقلال

گزینه دروازه‌بانی استقلال، با شهرخودرو قرارداد دارد

غیبت غفوری در تمرین صبح چهارشنبه آبی پوشان/ تمرین عصر تعطیل شد

انتهای پیام/

خانه‌ی اجاره‌ای برای مربی استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال به خاطر مصاحبه جریمه شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدو

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت 7 روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی استقلال
  • مربی استقلال جریمه شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • مربی استقلال به خاطر مصاحبه جریمه شد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال