Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه پرسپولیس با ۶ مربی خارجی مذاکره کردند و جمع‌بندی‌های نهایی باعث شده تا سه گزینه به عنوان نامزدهای اصلی معرفی شوند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بعد از دو روز مذاکرات فشرده مسئولان باشگاه پرسپولیس با گزینه‌های سرمربی‌گری این باشگاه در نهایت مدیرعامل و دو عضو هیأت مدیره صبح امروز وارد تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه پرسپولیس در این دو روز با ۶ گزینه سرمربی‌گری پرسپولیس مذاکرات فشرده انجام دادند و در نهایت نام سه مربی به عنوان پُر شانس‌ترین افراد برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده مشخص شد، اما به دلیل برخی مسائل قرار است نام این سه مربی فعلاً‌ رسانه‌ای نشود.

پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشان می‌دهد که در بین این ۶ گزینه سه مربی به شرایط پرسپولیس نزدیک‌تر هستند و احتمالاً به زودی نام سرمربی پرسپولیس از سوی مدیران این باشگاه رسانه‌ای خواهد شد.

مدیران پرسپولیس در این سفر با کاررا، تاکیس، کالدرون و ... مذاکراتی داشته اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استانبول برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

به نقل از فارس این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898673

دیگر خبرها

  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!