Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر گودرزی نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در پی موفقیت حامد بهداد بازیگر فیلم سینمایی «قصر شیرین» ساخته سیدرضا میرکریمی در بیست و دومین جشنواره فیلم شانگهای و کسب جایزه بهترین بازیگر مرد، در یادداشتی، این موفقیت را به وی تبریک گفت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

حامد بهداد عزیز

هنرمند و بازیگر سینمای نجیب و شریف ایران

بدون شک تو لایق بهترین‌هایی و دریافت جایزه بهترین بازیگری از جشنواره شانگهای، تأکیدی صد چندان بر معرفت، شناخت و توانایی تو در دنیای بازیگری و ایفای نقش‌های متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی کنترل و حساب شده و منطقی‌ات در فیلم «قصر شیرین» بدون شک یکی از امتیازات بارز فیلم است و کلاس درسی برای جوانان عاشق بازیگری.

حامد جان در «قصر شیرین» تو نوع دیگری از هنر و توانایی خود را به رخ کشیده‌ای، میمیک صورت، کنترل اجزای صورت و نگاه پر جذبه و نافذت تا عمق وجود مخاطب نفوذ و حس همذات پنداری را در مخاطب دو چندان می‌کند.

حامد عزیز

تو آدم برون‌گرایی هستی و شخصیت و کاراکتر جلال در «قصر شیرین»، کاراکتری درونگراست و تو چقدر هنرمندانه، حرفه‌ای، درست و حساب شده از خود عبور کرده‌ای و در این پارادوکس سربلند بیرون آمده‌ای و این هنر بی‌بدیل توست که شخصیتی جدید خلق کرده‌ای که از خود واقعی‌ات فرسنگ‌ها فاصله دارد.

تو با شناختت و درک درستی که از جهان بینی کاراکتر جلال پیدا کرده‌ای، شخصیت و کاراکتری عصبی، عبوس و تلخ را با بازی شیرینت به همراه ظرافت و آگاهی، دلنشین کرده‌ای.

دست مریزاد به تو که هر سال پخته‌تر، حرفه‌ای تر و بی مانندتر در عرصه هنر بازیگری می‌درخشی.

درخششت مداوم بازیگر با معرفت و دوست داشتنی سینما.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم شانگهای حامد بهداد فیلم قصر شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا

یک دیپلمات پیشین رژیم صهیونیستی تأکید کرد: بازدارندگی اسرائیل که با حمله حماس در ۷ اکتبر آسیب جدی خورده بود؛ با حمله ۱۴‌ آوریل ایران از بین رفت.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: آلون پینکاس، کنسول پیشین اسرائیل در نیویورک و سفیر اسبق اسرائیل در ترکیه، در روزنامه‌ هاآرتص نوشت: اسرائیل و ایران دیگر به وضعیت پیشین خود، «جنگ در سایه»، باز نخواهند گشت زیرا مؤلفه‌های اساسی که «نبرد پنهان» میان دو طرف در دهه گذشته را تعریف می‌کرد، در دو هفته اخیر لطمه خورد.

اگر مفهوم بازدارندگی اسرائیل در جریان حمله گروه افراطی حماس به اسرائیل در روز هفتم اکتبر به طور کامل از دست نرفت، این واژه قطعاً اعتبار خود را در شب حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل از دست داد.

رهگیری بخشی از پرتابه‌های ایران، یک دستاورد است اما ارتباطی به بازدارندگی ندارد و ائتلاف عملی که میان اسرائیل با آمریکا، فرانسه، بریتانیا، اردن ضمن یاری اطلاعاتی سایر کشورهای خلیج ‌فارس ایجاد شد، ممکن است الزاماً در دور بعدی احتمالی کشاکش بین ایران و اسرائیل این‌گونه عمل نکند.

گرچه بنیامین نتانیاهو سال‌ها ایران را تهدید اصلی برای امنیت ملی اسرائیل، و ظرفیت نظامی بالقوه برنامه هسته‌ای ایران را خطر حیاتی برای تمدن بشری توصیف می‌کرد، اما او هرگز به خود زحمت نداد تا یک راهبرد منظم و چند بعدی برای مقابله با این تهدیدات تنظیم کند و از کسی مانند او که اطمینان دارد قوم یهود در معرض خطر حیاتی است، می‌توان انتظار داشت که یک استراتژی پیچیده و دراز مدت در برابر این تهدید ایجاد کرده باشد.

بنیامین نتانیاهو با تشویق دونالد ترامپ به خروج از برنامه هسته‌ای با ایران و مخالفت با تلاش‌های جو بایدن برای احیای برجام، تهدید هسته‌ای ایران را که خطری برای جهان بود، «اسرائیلی‌سازی» کرد؛ امری که در نتیجه آن ایرانِ امروز به آستانه هسته‎‌ای رسیده و ابعاد این نزاع را پیچیده‌تر کرده است. در همین حال خبرگزاری اسپوتنیک در تحلیلی خاطر نشان کرد: گستردگی اقدام ایران، اسرائیل را واداشت تا فناوری‌های ضدموشکی خود و آمریکا در سراسر منطقه را رو کند؛ ایران، حالا نقشه کاملی از سیستم دفاع موشکی اسرائیل در اختیار دارد.

این شروع یک بازی جدید است که دو موضوع در آن روشن است؛ اسرائیل از حمایت سامانه دفاعی آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن و اخطار ۷۲ ساعته برخوردار بود، حال آنکه ایران اهداف خود را به تأسیسات نظامی خاصی محدود کرد و هدف گسترده‌ای را علیه هیچ هدف غیرنظامی یا شهری انتخاب نکرد. آنچه ایران نشان داد این بود که علیه اسرائیل اقدام خواهد کرد و می‌تواند این کار را به‌طور مؤثر و هوشمندانه به اهدافی مجهز به بهترین رادارها و بهترین سیستم دفاع هوائی جهان انجام دهد؛ ایران از هفت موشک برای هدف قرار دادن مواضع مشخص شده استفاده کرد و با پنج موشک آن را مورد اصابت قرار داد؛ بنابراین در این عملیات پنج یا هفت موشک به بهترین منطقه دفاع شده و بهترین دفاع هوائی جهان اصابت کرد.

آیا عجیب نیست که ایالات متحده، انگلیس و فرانسه همگی در یک حمله نظامی شرکت کردند؟ چون بار بعد آنها اخطار ۷۲ ساعته دریافت نخواهند کرد؛ اگر حمله واقعی صورت گیرد فرصتی به این سه داده نخواهد شد؛ آن‌وقت، قرار است اسرائیل به شدت آسیب ببیند و این واقعیتی است که آنها نمی‌توانند تحمل کنند.

دیگر خبرها

  • اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم
  • درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش!
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش! پ
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد