Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@19:28:27 GMT

رد پای مسی در ماراکانا ثبت می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۰۳۹۳

رد پای مسی در ماراکانا ثبت می‌شود؟

فدراسیون فوتبال برزیل از فوق ستاره آرژانتینی خواسته که رد پایش را در ورزشگاه ماراکانا ثبت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، در برزیل لیونل مسی را ستایش می‌کنند و به او احترام می‌گذارند. فدراسیون فوتبال این کشور از ستاره آرژانتینی درخواست کرده که رد پایش برای همیشه در ورزشگاه ماراکانا شهر ریو دو ژانیرو بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این استادیوم رد پای بازیکنان بزرگ برزیلی مانند پله، زیکو و رونالدینیو به ثبت رسیده است. رد پای مارتا، ستاره تیم ملی بانوان سلسائو نیز در آنجا وجود دارد.

مسی جمعه شب در ورزشگاه ماراکانا حضور خواهد داشت تا در دیدار آرژانتین و ونزوئلا برای صعود به نیمه نهایی کوپا آمه ریکا به میدان برود. این فرصتی است که مسی رد پایش را در بخش "راهروی مشاهیر" بر جای بگذارد.

هنوز فدراسیون فوتبال برزیل پاسخی از جانب مسی دریافت نکرده است. اگر مهاجم بارسلونا این درخواست را بپذیرد نخستین بازیکن آرژانتینی خواهد شد که نامش در کنار ستارگان برزیلی قرار می‌گیرد. تنها شش بازیکنان غیر برزیلی رد پایشان در ماراکانا وجود دارد. بکن باوئر، اوزه بیو، آلچدس گیجا، الیاس فیگوروئا، خولیو سسار رومرو و دژان پتکوویچ این بازیکنان هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی ورزشگاه ماراکانا کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم

شب گذشته و پس از پیروزی بزرگ پاری سن ژرمن در خانه بارسلونا و راهیابی این تیم به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، بازیکنان تیم فرانسوی به سمت جایگاه تماشاگران خودی در ورزشگاه رفته و از آنان تشکر کردند.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • واکنش بازیکنان رئال مادرید به لوگوی منچسترسیتی +ویدئو
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان