Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکل مالی نفت، باعث شده تارتار قید حضور در این تیم را بزند.

طرفداری- مهدی تارتار دلیل عدم توافقش با باشگاه نفت مسجدسلیمان را مشکلات مالی اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، مهدی تارتار، سرمربی فصل گذشته تیم پارس جنوبی جم در حاشیه نشست هم‌اندیشی سرمربیان تیم‌های لیگ برتری درباره پیشنهاد سرمربیگری‌ تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:

اول از مسئولان باشگاه نفت تشکر می‌کنم که گزینه سرمربیگری این تیم بودم، اما برخی مسائل و مشکلات مالی بودند که به خاطر آنها امکان همکاری وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:

من فصل گذشته شرایط مالی خوبی با تیم پارس جنوبی نداشتم و امسال هم دیگر نمی‌توانستم با شرایط بد مالی کار کنم،‌ اما همان‌طور که گفتم از مسئولان باشگاه نفت تشکر می‌کنم که من را جزو گزینه‌های این باشگاه قرار دادند. امیدوارم تیم نفت در فصل آینده لیگ برتر موفق باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال شبکه مخابراتی چند روستای مسجدسلیمان

ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: اختلال در شبکه ارتباطی چند روستای مسجدسلیمان که به دلیل قطع شبکه فیبر نوری و صدمه دیدن تجهیزات زیرساخت مخابراتی ناشی از حفاری بدون هماهنگی ایجاد شده بود، برطرف و ارتباطات این مناطق نرمال و پایدار شد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه جاری حفاری بیل میکانیکی یکی از دستگاه‌های خدمات رسان  که بدون هماهنگی و گرفتن مجوز از مخابرات انجام شده بود، سبب خسارت و آسیب رسیدن به تجهیزات زیرساخت‌های مخابراتی و قطع شبکه فیبر نوری در محور لالی - مسجدسلیمان شد.

وی افزود: صدمه دیدن تجهیزات مخابراتی و قطع شبکه فیبر نوری موجب شد تا شبکه ارتباطی همراه اول روستاهای پرزرد، عسگرآباد و هفت‌شهیدان و مناطق نزدیک این روستاها از توابع شهرستان مسجدسلیمان دچار اختلال و قطعی شود.

فلاح زاده عنوان کرد: پس از اطلاع و اعزام تیم‌های فنی و عملیاتی و با تلاش ۵ ساعته این نیروها، شبکه فیبر و تجهیزات زیرساخت مخابراتی آسیب دیده ترمیم و ارتباطات مخابراتی در این روستاها پایدار و به حالت عادی برگشت.

وی در پایان بیان کرد: از تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان درخواست می‌شود از هرگونه حفاری بدون هماهنگی و اخذ مجوز از مخابرات، خودداری کنند تا این گونه شاهد صدمه به تجهیزات مخابراتی و مختل شدن و قطع ارتباط مشترکان نباشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • رفع اختلال شبکه مخابراتی چند روستای مسجدسلیمان
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • چادرملو علیه بیانیه نفت مسجدسلیمان
  • لیگ دسته یک: هیچ‌یک از مدعیان نلغزید
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • قایدی: از طارمی به خاطر پاس گلی که داد تشکر می‌کنم
  • تشریح اولویت‌های سال ۱۴۰۳
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی