Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@06:14:47 GMT

دیدار رئیس هاکی کشور با استاندار قم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۰۴۲۷

دیدار رئیس هاکی کشور با استاندار قم

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این دیدار دکتر بهرام قدیمی رئیس فدارسیون گزارشی از وضعیت این فدراسیون ارائه و به ظرفیت استان قم اشاره کرد.

در دیدار که رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشت، ظرفیت این ورزش در استان بررسی و  میزبانی قم در یک رویداد بین‌المللی همچون رقابت‌های قهرمانی آسیا مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم رقابت قم مدیرکل ورزش و جوانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه

مجید هنرجو رئیس  فدراسیون اسکیت  در جلسه‌ای به صورت وبینار با رئیس  و مقامات عالی‌رتبه اینلاین هاکی روسیه شرکت کرد.

در این جلسه که با حضور مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت و علیرضا محبوبی‌فرد مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون  و ایگور کولسکوو رییس فدراسیون رولر هاکی روسیه به همراه 3 تن از اعضای دیگر از این کشور حضور داشتند، طرفین در خصوص مسائل مختلف که حدود یک ساعت طول کشید به صحبت پرداختند.

در ادامه این جلسه مجید هنرجو ابراز امیدواری کرد 2 تیم باشگاهی از ایران در مسابقات کاپ مسکو که ماه آینده برگزار می‌شود در این رویداد بین‌المللی شرکت کنند.

بحث اسکان و تغذیه ورزشکاران ایرانی از دیگر موضوعاتی بود که رییس فدراسیون خواستار رسیدگی به آن شد و در این مورد رئیس فدراسیون رولر هاکی روسیه قول داد به این مسئله  رسیدگی خواهند کرد و متعاقبا پاسخ آن را به همتای ایرانی خود اطلاع خواهند داد.

همچنین طرفین آمادگی خود را برای حضور در مسابقات آینده اعلام کردند. تبادل اطلاعات و دانش در بحث اعزام ورزشکار و مربی از دیگر مسئله ‌ای بود که مورد بحث طرفین قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه