Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@05:23:11 GMT

معرفی بهترین دستگاه چاپ بنر

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۰۴۳۵

معرفی بهترین دستگاه چاپ بنر

در کل دنیا و کشور ما ایران صنعت چاپ از پویا ترین و یکی از مهم ترین صنعت ها در هر کشور به شمار می رود و این صنعت یعنی صنعت چاپ به خاطر تقاضای بالا و احتیاج بازار دائم در حال بروز کردن و توسعه و مدرن کردن محصولات خود می‌باشد که یکی از پرکاربردتربن این محصولات در 20 سال گذشته به جرات می‌توان گفت دستگاه چاپ بنر بوده و هست، که توانسته تحول عظیمی در کشور ما بوجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»، دستگاه لارج فرمت یا همان دستگاه چاپ بنر از زمانی که وارد ایران شد علاوه بر استفاده زیادی که در تبلیغات می شود ار آن توانسته کارآفرینی بالایی داشته باشد و بسیاری از افراد علاقمند به چاپ را به سمت خود جذب کند. زیرا دستگاه چاپ بنر اگر طبق اصول خریداری شود و طبق اصول با ان کار شود می‌تواند درآمد بالایی را به همراه داشته باشد. مهمترین عامل در خرید دستگاه بنر شرکت فروشنده و سوابق آن شرکت است.

شرکنت بازرگانی پارسا با بیش از 18 سال سابقه موفق در زمینه خرید، فروش و تعمیرات دستگاه چاپ بنر با داشتن گروه مشاور و داشتن تیم از بهترین تکنسین های متخصص توانسته در طول این 18 سال بیشترین تعداد دستگاه چاپ بنر دست دوم را در سراسر ایران و حتی کشور های همسایه مانند عراق و ... ارائه دهد و مشتریان خود را راضی نگه دارد.  قیمت دستگاه چاپ بنر هایی که توسط این شرکت ارائه داده می شود با توجه به کیفیت و نوع کارکردی که دارند کاملا مناسب و به صرفه نیز می باشد.

یکی از بارزترین و مهمترین نقطه قوت شرکت پارسا محدود نشدن به یک برند و یک نوع هد است زیرا شرکت با توانایی و افرادی که در اختیار دارد می‌تواند بیشترین تنوع محصول و بیشترین نوع هد را در دستگاه های چاپ بنر ساپورت کند.

لازم به ذکر است که همانطور که گفتیم دستگاه چاپ بنر بسیار سودمند است ولی می‌تواند با هرید اشتباه ضرر و زیان بالایی را به خریدار برساند که شایع ترین عامل آن اعتماد و خرید از افراد بدون جواز و شرکت و مکان و اعتبار است.

بازرگانی پارسا با داشتن گروه مشاور و تیم تکنسین و داشتن نمایشگاه دائمی با چنرین دستگاه بنر با تنوع بالا این امکان را برای مشتری های گرامی فراهم کرده تا بتوانند قبل از خرید دستگاه بنر شناخت کافی و اطلاعات لازم را برای بهترین انتخاب بدست بیاورند تا بتوانند بیشترین بهره را از خرید خود داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دستگاه چاپ بنر قیمت دستگاه فائقه دوستی مرتضی صفاری کاداستر پرونده الکترونیک سلامت بیت کوین مجتبی ذوالنور سعید طوسی هفته قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت گفت: این دستگاه در گمرکات و صنایع بزرگ کاربرد دارد و با توجه به اینکه کشور ما در این حوزه تحریم است ما آن را در کشور خودمان ساختیم.
علیرضا هما افزود: دستگاه های ایکس ری گمرکات نیاز به ابزار آزمون دارند تا کارشان را انجام دهند که این ابزار آزمون برای اولین بار در شرکت فاتح ساخته شده است. 
وی با اشاره به اینکه جلوگیری از ورود قاچاق یکی از کاربرد های این ابزار آزمون است گفت: کانتینر در روز گذشته تحویل گمرک آستارا شد و با موفقیت کارش را انجام داد.
پیش از این فناوری این تکنولوژی در اختیار برخی کشورهای اروپایی و آمریکا بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس