Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:48:42 GMT

سفیر کوچکی از فوتبال ایتالیا در ایران هستم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۰۴۵۹

سفیر کوچکی از فوتبال ایتالیا در ایران هستم

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال در صحبت‌هایی به بیان حضور در ایران و تیم فوتبال استقلال پرداخت.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، وسایت gianlucadimarzio نوشت، آندره‌آ استراماچونی هدایت تیم فوتبال استقلال را بر عهده گرفته است. او درباره حضور در تیم استقلال گفت: من پسر ساده‌ای هستم و در مسیر مربیگری خودم نیز چالش‌ها و اشتباهاتی داشتم که به من کمک کرده است تا بتوانم مربی بهتری باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال اینجا نیز تفاوت‌های فرهنگی وجود دارد. فرهنگ ایران برگرفته از امپراطوری باستانی ایران و ریشه اسلام است ولی با دنیای عرب فرق می‌کند و شاید بیش‌تر شبیه ترکیه باشد. ایران کشوری با مواد معدنی غنی است. چهارمین کشور بزرگ از نظر تولید نفت و دومین کشور تولید کننده گاز جهان. به فوتبال برگردیم. آخرین قهرمانی استقلال مدتی می‌گذرد و هدف ما این است که بتوانیم تیم را به قهرمانی برسانیم.

 

در مراسم معارفه او جوزپه پارونه ، سفیر ایتالیا در ایران حضور داشت که استراماچونی گفت: افتخار کردم که در مراسم معارفه من، او نیز حضور داشت و به من نشان داد که فوتبال و ورزش چطور می‌تواند ابزاری برای اتحاد شوند آن هم بدون هیچ مرزی. این که سفیر کوچکی از فوتبال ایتالیا در ایران هستم به من انگیزه می‌دهد.

 

این سایت البته از شرایط زندگی در تهران و فاصله ۴ هزار کیلومتری با ایتالیا نوشته است و این که برج میلاد نماد اصلی شهر تهران است و در صورتی که در بالای آن قرار گیرید می‌توانید نقاط زیادی از شهر تهران را ببینید.

 

آندره آ استراماچونی (سرمربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات

با اعلام کمیته انضباطی سرمربی و کادر فنی تیم استقلال تهران به دلیل تخلفاتی که در دیدار برابر آلومینیوم اراک رخ داده است باید دفاعیه خود را ارسال کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی جواد نکونام، سرمربی، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور و کیانوش رحمتی «مربیان» تیم فوتبال استقلال تهران مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و نشر اکاذیب علیه داور مسابقه در مصاحبه پس از دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور هفته بیست و دوم نفرات فوق باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • ارسال دفاعیه توسط کادر فنی استقلال تهران به کمیته انضباطی
  • پوریا حسین خانزاده در لوبه سیویتانوا؟
  • آخرین شانس بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن
  • شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن