Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه شهدا راهشان را مانند انبیا و اولیاء انتخاب کردند و باعث عزت و عظمت کشور شدند اظهار کرد: شهدا مظهر قدرت و نماد بصیرت نظام اسلامی هستند و با شهادت خودشان راه درست را به جوانان آموختند.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی رضا رزم حسینی دوم تیر به دیدار خانواده شهیدان «امیر محمد مکاری» و «ابوالفضل قربانی» رفت و ضمن اهدای لوح سپاس و تجلیل از این اسوه های صبر، ایثار و مقاومت گفت: همه وظیفه داریم سنگر شهدا را خالی نگه نداریم و ادامه دهنده راه آنها باشیم زیرا این عزیزان با تقدیم جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کرده و آسایش و امنیت را به ملت ایران اسلامی هدیه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان رضوی افزود: ما به عنوان میراث‌داران این عزیزان باید برای تحقق آرمان‌های نورانی و متعالی آنان تلاش و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.
وی با بیان اینکه شهدا راهشان را مانند انبیا و اولیاء انتخاب کردند و باعث عزت و عظمت کشور شدند، ادامه داد: شهدا مظهر قدرت و نماد بصیرت نظام اسلامی هستند و با شهادت خودشان راه درست را به جوانان آموختند.
شهید ابوالفضل قربانی و خواهر زاده گرامی‌اش شهید محمد مکاری در چهارم خرداد 1353 و 21 اردیبهشت 1377 در خلیل آباد چشم به جهان گشودند و در یکم فروردین 1367 در عملیات والفجر 10 منطقه عملیاتی قوچار و یکم خرداد 1396 در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
گفتنی است، شهرستان خلیل آباد که در 220 کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد، 286 شهید، 450 جانباز و 10 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهدا مظهر قدرت نماد نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای حفظ قدرت برده نظرات وزرای خود است

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ایهود باراک نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در پاسخ به پرسش مجری شبکه فرانسوی «اِل ثِ ای» که از او پرسید این درست است که شما گفتید نتانیاهو تحت تأثیر نژادپرستان قرار دارد؟ گفت: بله کاملا درست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باراک گفت: نتانیاهو برای آنکه جایگاه قدرت را حفظ کند و کنترل اسرائیل را در دست داشته باشد به شکلی، برده وزرای خود است. آنها تأثیر فوق العاده‌ای بر او دارند و او را وادار به انتخاب می‌کنند. او نمی‌تواند چیز دیگری را بپذیرد.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو برای حفظ قدرت برده نظرات وزرای خود است
  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • اقدام سپاه افتخارآفرین بود
  • عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • طهرانچی: عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند
  • برنامه های روز ارتش جمهوري اسلامي در تیپ ۲۶۴ شهید عبدی ارتش
  • ضعف اطلاعاتی باعث افشای زمان و محل جلسه سردار زاهدی در کنسولگری دمشق شده بود؟ /سردار قربانی پاسخ می دهد
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان