Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، اهمیت این پروژه گازرسانی را می توان از گستردگی ابعاد آن و اینکه چند خانوار را دربر می گیرد فهمید، در گزارشی که خبرگزاری برنا به دعوت اداره گاز شهرستان صحنه جهت بررسی و اطلاع رسانی از خدماتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت، از قسمت اول این پروژه بزرگ مطلع می شوید که از روستای همت آباد بخش خدابنده لو صحنه تا روستای قره گوزلو کنگاور در حال گازرسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مهندس ناظر و سرپرست کارگاه این پروژه؛ در همه ابعاد لوله های گاز به عبارتی 8880 متر آن در سایز 160 میلیمتر، 9 هزار متر آن سایز 125 میلیمتر و 3330 متر بر اساس برنامه زمان بندی ارائه شده لوله سایز 90 میلیمتر است که از قسمت 3330 متر ؛ 1600 متر آن کار شده، از 8880 متر ؛ 3400 متر توسط یک اکیپ در حال انجام است.

گفتنی است علاوه بر این از سمت سردهلقین تا ده آسیاب و روستای عزیز آباد به سمت روستای دستجرده و میرطاهر نیز کار گازرسانی از هفته آینده آغاز خواهد شد.

به اعتقاد نگارنده البته به این سادگی نیست که زمین را حفر کنند و لوله های گاز را کار بگذارند، در رابطه با یکی از مشکلات در این زمینه مهندس ناظر پروژه از مشکل معارض در سمت قره گوزلو  می گوید که زمانی یک تغییر طرح  را ابلاغ کرده اند که طی آن مالکان زمین های کشاورزی به دلایلی اجازه حفر زمین را نمی دادندو  حالا با توجه به رایزنی هایی که انجام شده است مشکل آن برطرف شده و در حال انجام کار پروژه هستند.

محمد جامه شورانی رییس اداره گاز شهرستان صحنه در رابطه با پروژه بزرگ 100 کیلومتری گازرسانی محور خدابنده لو در شهرستان صحنه به خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه گفت: پروژه گاز رسانی به محور خدابنده لو در شهرستان صحنه، گازرسانی به 22 روستا است که 17 روستای آن مربوط به شهرستان صحنه است.

جامه شورانی ادامه داد: این پروژه با رقم اولیه ای بالغ بر 14 میلیارد تومان آغاز به کار کرده که طول خطوط گازرسانی آن حدود 93 کیلومتر است که به احتمال بسیار زیاد این متراژ بالا تر نیز برود.

او اضافه کرد: در مرحله نخست بعنوان زون یک، گازرسانی به 6 روستا است که انشالله تا پیش از 22 بهمن ماه امسال این زون گاز رسانی خواهد شد و مابقی هم انشالله به مرور انجام می شود، این پروژه یک ساله است که سعی ما بر این است که در موعد مقرر انشالله بتوانیم کار را انجام بدهیم و نهایی کنیم.

رییس اداره گاز شهرستان صحنه گفت: با انجام این پروژه خدابنده لو و یک پروژه موازی در محور گروس با گازرسانی به ۷ روستا، شهرستان صحنه به عنوان بخش سبز با 100 درصد پوشش گازرسانی معرفی می شود که مردم شریف این منطقه انشالله از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

 

جامه شورانی گفت: پروژه خدابنده لو یکی از بزرگترین پروژه های شرکت گاز کرمانشاه است، با توجه به اینکه چهار ناحیه یعنی صحنه، میان راهان، سنقر و کنگاور درگیر این موضوع هستند که البته عمده پروژه در ناحیه صحنه است که از سه ناحیه گاز آن تامین می شود.

رییس اداره گاز شهرستان صحنه در پایان خاطر نشان کرد: هدف این است که پوشش گازرسانی و افزایش ضریب نفوذ را هرچه سریعتر طی برنامه های شرکت گاز به آن حدی که مورد نظر است تا سال 1400 برسانیم، در این جهت هم گام های مثبت و خوبی برداشته شده که انشاالله نتیجه آن رضایتمندی مردم باشد و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه گازرسانی، هرچه سریعتر و با کیفیت بهتر به مردم ارائه شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه نظام روستا گازرسانی گاز صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان

محمد ناظری گفت: راه ارتباطی محور پلدختر به خرم‌آباد در کیلومتر ۱۰ پیچ افرینه محدوده گاوزرده به‌دلیل ریزش کوه مسدود شده‌است و راهداران در حال بازگشایی این محور هستند.

او اضافه کرد: خط انتقال مجتمع کوثر و آب شرب ۴۳ روستای معمولان بر اثر شدت بارش‌های اخیر قطع شده بود که آب شرب این روستا‌ها با حضور اکیپ‌های آب‌وفاضلاب وصل شده‌است.

 سرپرست فرمانداری معمولان یادآور شد: برق ۳۸ روستای این شهرستان با تلاش اکیپ‌های شرکت توزیع برق وصل شده‌است و فقط برق روستای سرمر به‌دلیل انفجار ترانس قطع است.

او بیان کرد: راه ارتباطی روستای سرمر زیودار معمولان به‌دلیل ریزش سنگ مسدود شده‌است و امکان اعزام اکیپ‌های اداره برق به این منطقه وجود ندارد.

ناظری گفت: راه ارتباطی ۱۱ روستای پلدختر با بارش‌های سیل‌آسا مسدود شد که راه سه محور تا غروب امروز بازگشایی شد و راه هشت روستا همچنان مسدود است.

سرپرست فرمانداری معمولان با اشاره به مشکل آنتن‌دهی تعداد زیادی از روستا‌های این شهرستان بر اثر قطع دکل مخابراتی جلگه خلج، خاطرنشان کرد: مشکل مخابراتی این روستا‌ها تا ظهر امروز رفع شد.

او با بیان اینکه جاده بین مزارع بخش مرکزی و افرینه معمولان دچار خسارت جدی شده‌است، بیان کرد: یک عدد موتور تلمبه در افرینه به‌دلیل سیلاب مفقود و به سه عدد دیگر خسارت جدی وارد شده‌است.

ناظری گفت: مسافران نوروزی به‌دلیل مسدودشدن محور معمولان- پلدختر به خرم‌آباد در ۴۵ اتاق که پیش از بارش‌ها در نظر گرفته شده بود اسکان یافتند.

سرپرست فرمانداری معمولان اضافه کرد: ۱۰ خانوار با ۴۳ نفر جمعیت در ۵ فروردین و پنج خانوار با ۱۸ نفر جمعیت در شش فروردین در مدارس افرینه و شهر معمولان اسکان داده شده‌اند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • کرمانشاه در گازرسانی سبز است
  • روستای فهرج یزد به روستای هدف گردشگری تبدیل می‌شود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • خداحافظی خانه‌های چهارمحال و بختیاری با دود و بوی نفت
  • مسدود شدن محور معمولان به پلدختر