Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) فرهاد افشار اظهار داشت: با فعال شدن خطوط اتوبوس رانی پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب از ۱۰ تیرماه این پروژه ترافیکی به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه خطوط تاکسیرانی این منطقه بعد از یک هفته فعال خواهد شد، تصریح کرد: خطوط اتوبوسرانی زمان آباد، شهید مفتح، تورقوزآباد، قرچک، ورامین، میدان امام خمینی از مترو شهرری و پارکینگ شهرری به پایانه جوانمردقصاب منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۲۰ (شهرری) به ساماندهی ورودی ایستگاه مترو جوانمرد قصاب نیز اشاره کرد و افزود: بخشی از پایانه جوانمرد قصاب به خطوط اتوبوس‌های تندرو اختصاص داشته و این اتوبوس‌ها نیز از محوطه روبروی درب ورودی ایستگاه مترو به این پایانه منتقل می‌شوند.

وی بادآور شد: برای عدم سردرگمی شهروندان، اطلاع رسانی تغییر خطوط از طریق فضاهای تبلیغات محیطی و شبکه اجتماعی انجام شده است.

افشار عنوان کرد: مدیریت شهری منطقه ۲۰ (شهرری) در حال هماهنگی با شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه است تا فایل صوتی با مضمون تغییر خطوط اتوبوس رانی نیز در قطارهای شهری ایستگاه های علی آباد و پالایشگاه پخش شود.

وی با اشاره به اینکه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: بخش‌های مرتبط با مدهای حمل ونقلی اتوبوسرانی وتاکسیرانی آماده بهره برداری است که برای رفاه حال شهروندان این بخش ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب با مساحت ۵ هکتار یکی از پروژه های فرامنطقه ای و مهم شهر تهران محسوب می شود و در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب که روزانه بیش از ۲۵ هزار نفر عبور مسافر دارد، واقع شده است.

۱۹۷۰/‌۱۳۴۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه و تره‌بار جوانه، آذری و فدک در سال جاری بهره‌برداری خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا سیفی؛ شهردار منطقه 17 با اشاره به احداث و بهره‌برداری از میدان‌های میوه و تره‌بار طی سال جاری در سطح منطقه اظهار کرد: مدیریت شهری منطقه در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، توسعه بازارهای تره‌بار محلی را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار منطقه 17  تصریح کرد: به همین منظور و با هماهنگی‌های انجام شده توسط مدیریت شهری منطقه 17 و سازمان میادین تره‌و بار، موقعیت یابی جهت احداث بازارهای میوه تره‌بار در محلات فاقد چنین بازارهایی انجام گرفته است.

احداث بازار میوه و تره‌بار در مناطق کمتر توسعه یافته شرق تهران/ احداث 4 بازار جدید در غرب تا سال آینده

سیفی با بیان اینکه محلات آذری، زهتابی و وصفنارد از محلات قدیمی و در حال توسعه منطقه هستند، اظهار کرد: مدیریت شهری فعلی در تلاش است در راستای افزایش عدالت در شهر و با اجرای پروژه های مختلف، خدمت دهی را در مناطق در حال توسعه افزایش دهد تا سرانه های شهری به میزان محلات توسعه یافته، افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: میدان های میوه و تره‌بار جوانه، آذری و فدک نیز با همین رویکرد در سال جاری و در قالب رویدادهای امید و افتخار به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس
  • ۷ طرح عشایری در منطقه طسوج در آستانه بهره برداری
  • رهاسازی آب سد نهب با هدف بهره برداری کشاورزان پایین دست سد
  • احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در خیابان آتشگاه اصفهان
  • رفع نشتی در ۵ مرکز بهره‌برداری خطوط انتقال گاز
  • ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
  • سه میدان میوه و تره بار در منطقه ۱۷ احداث خواهد شد