Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین اکبر منادی، دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال سایپا اعلام کرد که منتظر تماس مسئولان استقلال برای پیوستن به این تیم است. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمدحسین اکبر منادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مذاکراتش با باشگاه استقلال اظهار داشت: مسئولان استقلال با من صحبت کرده و حرف‌های‌مان را زده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظر تماس مسئولان استقلال بودم تا به این باشگاه بروم و توافق کنم، اما تا الان چنین اتفاقی نیفتاده است. من برای گرفتن رضایت‌نامه از باشگاه سایپا، علاوه بر بخشیدن طلبم، مبلغ 150 میلیون تومان هم دادم.

وی درباره پیشنهاد باشگاه پدیده و اینکه ظاهراً پس از جذب سیدمهدی رحمتی دیگر به این تیم نخواهد رفت، گفت: پدیده اولین تیمی بود که خواهانم شد. من کاری به نام‌ها ندارم و به هر تیمی بروم، می‌خواهم رقابت قوی داشته باشم.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه بهزاد غلامپور، مربی او بوده و آیا صحبتی با مربی گلرهای استقلال داشته است یا نه، تصریح کرد: من حتی یک بار هم در مورد انتقال به استقلال با آقابهزاد صحبت نکرده‌ام. من خیلی وقت است که منتظر تماس مسئولان استقلال هستم و از این شرایط خسته شده‌ام.

تشریح آخرین وضعیت تمدید قرارداد پاتوسی با استقلال

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز به دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC دارند اما با توجه به مالکیت مشترک این دو باشگاه هنوز مجوز این دو باشگاه قطعی نیست و مراحل واگذاری سهام سرخابی‌ها در حال انجام است.

سازمان فرابورس امروز سه شنبه ۲۸ فروردین با انتشار اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

در اطلاعیه واگذاری باشگاه استقلال آمده است: ۸۵ درصد از کل سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تهران واگذار خواهد شد که ۹۱۷۲۴۷۷۵۰۰ سهام این شرکت واگذار خواهد شد و قیمت هر سهم ۹۶۶/‏‬ ۲ ریال خواهد بود. در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس نیز آمده است: ۸۵ درصد از کل سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس که شامل ۸۹۳۷۷۶۲۷۵۰ سهم است به قیمت هر سهم ۵۷۰/‏‬ ۳ ریال واگذار می‌شود.

در اطلاعیه هر دو باشگاه آماده که تاریخ عرضه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهد بود.

کد خبر 6080245

دیگر خبرها

  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • گواردیولا: شانس وجود ندارد، رئال عجیب دفاع کرد
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس