Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مرتضی صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.به گزارش بلاغ،مرتضی صفاری نطنزی صبح امروز به علت سرطان پانکراس در بیمارستانی در تهران دار فانی را وداع گفت.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت این نماینده مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت، در متن پیام رئیس مجلس بدین شرح است: درگذشت همکار ارجمند و  پرتلاش، جناب آقای دکتر مرتضی صفاری نطنزی، نماینده شریف مردم نطنز و قمصر موجب تاسف و تأثر فراوان گردید؛ ایشان از نمایندگان ساعی و توانمند در دوره دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بودند که علاوه بر حضور مستمر در امر قانونگذاری و نظارت، در پیگیری و رسیدگی به مسائل  مردم و حوزه انتخابیه همتی وافر داشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این پیام امده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت این نماینده خدوم به مردم شریف شهرستانهای نطنز و قمصر و دوستداران و خانواده محترم ایشان ، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان،  از درگاه خداوند متعال، صبر و اجر مسألت می کنم.

به گزارش فارس، مراسم تشییع پیکر نماینده مردم نطنز و قمصر ساعت 17 روز پنجشنبه در شهر نطنز برگزار و خاکسپاری او در امامزاده عبدالله این شهر برگزار خواهد شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از دیدار با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و دستاورد این نشست را در مسیر پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب استان مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در این دیدار گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب سطح استان البرز ارائه و اهمیت حمایت مسؤولان استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: پیرو وعده مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب به صورت ویژه پیگیری و محقق شود.

کد خبر 6085031

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد