Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@09:53:33 GMT

کریم، لمونیس را تأیید کرد!

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۰۷۸۷

کریم، لمونیس را تأیید کرد!

دیروز حوالی ظهر عکسی از مذاکره تیم سه نفره پرسپولیس در هتل حیات ریجنسی استانبول منتشر شد که در حال مذاکره با یک مربی خارجی بودند.

به گزارش مشرق، شباهت طرف مذاکره‌کننده با مدیران پرسپولیس با آنته چاچیچ همه رسانه‌های داخلی و حتی فضای مجازی را به اشتباه انداخت. همه تصور کردند مربی مورد نظر آنته چاچیچ کروات است، چون در تصاویر دور به این مربی کروات خیلی شباهت داشت در حالی که طرف تاکیس لمونیس بود؛ مربی یونانی که ۴ بار توانسته المپیاکوس را قهرمان لیگ یونان کند و از محبوبیت خاصی نزد هواداران این تیم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید برای شما هم عجیب باشد که این مربی یونانی چگونه به جمع گزینه‌های پرسپولیس اضافه شده است؟ این مربی یونانی توسط یک ایجنت به مدیران پرسپولیس معرفی شده بود. از آنجایی که تیم سه نفره پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید شناخت خاصی از لمونیس نداشت با کریم انصاری‌فرد تماس گرفتند. مهاجم ملی‌پوش کشورمان که سال ۲۰۱۷ زیر نظر لمونیس یونانی و در تیم المپیاکوس توپ زده تأیید کرد او مربی خوبی است.

بیشتر بخوانید:

زمان اعلام نام سرمربی جدید پرسپولیس

شنیدیم کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با مدیران پرسپولیس از خصوصیات فنی و اخلاقی لمونیس تعریف کرده و اطلاع داده او در یونان هم مربی بسیار محبوبی است و می‌تواند نزد هواداران پرسپولیس هم محبوب شود.

مذاکرات مدیران پرسپولیس با این مربی در استانبول انجام شد و باید دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد؟

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال پرسپولیس تاکیس لمونیس کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟

پس از جدایی پاکو خمس از تیم تراکتور، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جانشین این مربی در تبریز همچنان ادامه دارد و مدیران تراکتور نیز مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده‌اند.

در حالی که ابتدا از یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به‌عنوان گزینه‌های اصلی مدیران تبریزی برای حضور روی نیمکت تراکتور نام برده می‌شد، حالا امیدها برای عملی شدن این اتفاق جذاب کمرنگ شده است و مربیان دیگری نیز به جمع گزینه‌های احتمالی اضافه شده‌اند.

در همین راستا از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اکنون گزینه‌ اصلی باشگاه تبریزی است و در کنار او سعید دقیقی نیز دیگر گزینه این تیم محسوب می‌شود.

تراکتور فعلاً تمرینات خود را زیر نظر محمد نصرتی پیگیری می‌کند و روز جمعه در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • جدایی خمز از تراکتور قطعی شد