Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ در ادامه فعالیت‌های باشگاه فولاد خوزستان در زمینه جذب بازیکن ظهر امروز قرارداد این باشگاه با علی‌اصغر عاشوری، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران، به مدت یک فصل امضا شد.

این هافبک خلاق و هجومی که در نساجی مازندران به عصای دست جواد نکونام تبدیل شده بود سابقه قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال به همراه فولادنوین، قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ برتر و پوشیدن پیراهن تیم فولاد خوزستان و گلزنی برای این تیم در لیگ برتر را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است علی اصغر عاشوری بعد از محمد آبشک، دومین بازیکن تیم نساجی مازندران است که طی روزهای اخیر راهی فولاد خوزستان شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال جواد نکونام فوتبال فولاد خوزستان نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در این فصل فوتبالی فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. شمالی‌ها فصل را به امید شگفتی در لیگ و آسیا آغاز کردند و هیات‌مدیره باشگاه در بحث انتخاب مدیرعامل و سرمربی نقش پررنگی داشت اما هر چه فصل جلو رفت آنها با وجود برنامه‌ریزی مناسب، در نتیجه‌گیری موفق نبودند تا اینکه تغییر سرمربی و اضافه شدن چند بازیکن در نیم فصل به آرامی روند آنها را تغییر داد و بهبود بخشید. نساجی اما در طول سالهای اخیر در جنبه مالی و اداری هر سال بهتر از قبل عمل کرده است.

تیمی که زمین تمرین نداشت و حتی در تامین آب معدنی تیم با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کرد، حالا بی‌دغدغه تمرین می‌کند و بهترین امکانات در اختیارش است. در شرایطی که تیمهای بزرگ درگیر دریافت مجوز حرفه‌ای بودند ببرهای مازندران مجوز حرفه‌ای خود را به راحتی کسب کرد و در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت؛ آن‌هم زمانی که تیم‌های بزرگ ایران نتوانستند این مجوز را به دست آورند.

در ابتدای فصل تغییرات مدیریتی در نساجی با حضور درودگر در پست مدیرعامل آغاز شد اما با پیش‌روی در طول فصل و رقابت‌های قهرمانی آسیا، نساجی نتایجش ضعیف‌تر شد تا اینکه در پایان دیدار مقابل الهلال آنها در بدترین وضعیت در سال‌های اخیر قرار گرفتند. در این مقطع رضا حدادیان، مالک نساجی شخصا وارد عمل شد و تغییرات را در کادر مدیریتی و فنی اعمال کرد. حمیدرضا بایندریان، فرد مورداعتمادش را به سمت مدیرعامل انتخاب و کمی بعد ساکت الهامی به عنوان سرمربی به این تیم پیوست تا شرایط بحرانی تحت کنترل قرار گیرد.

این تغییرات ابتدا شرایط را در تیم پایدار کرد و در ادامه آنها به آرامی به روند مثبت در امتیازگیری رسیدند تا امیدهای برای آینده نساجی زنده بماند. از یک‌سو تیم‌های پایه نساجی با امکاناتی مناسب در رده‌های مختلف شکل گرفت و عملکرد مناسبی در لیگ‌های استانی و کشوری داشت، تیم فوتبال بانوان نساجی تشکیل شد و از سوی دیگر با تصمیم مالک، بازی‌ها برای مرذم قائمشهر رایگان شد تا از حضور حداکثری هواداران استفاده شود.

علاوه بر این در این سالها بدهی‌های نساجی به طور کامل پرداخت شد و همیشه در پرداختی‌ها و شرایط اردو جزو تیمهای با برنامه و بدون شکایت لیگ ایران بوده است. رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و خطوط هوایی وارِش به خوبی دوباره ثبات را به این تیم تزریق کرد. ببرهای مازندران از لحاظ امکانات سخت‌افزاری اگر بالاتر نه، دست کمی از تیمهای بزرگ ندارند. اردوهای خارجی در پیش فصل و تعطیلات در کنار دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم‌های خارجی در این سالها، بخشی از برنامه مداوم نساجی شده است.

پرداختی بازیکنان نساجی همگی بالای ۶۰ درصد است و پاداش‌های خوبی برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته می‌شود. یکی از دلایل اینکه در این سال‌ها با وجود تمام اتفاقات نساجی در سطح اول فوتبال باقی مانده است سیستم مالکیتی و رضا حدادیان است. او با همه وجود کنار نساجی و فوتبال مازندران است وگرنه چه کسی حاضر است میان اضافه کردن هواپیما به ناوگان هوایی شرکت و هزینه بی‌برگشت در فوتبال ایران، دومی را انتخاب کند؟ حدادیان برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد و باید منتظر ماند تا ببینیم این اتفاقات چگونه رقم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!