Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یورو نیوز، یک مادر حدودا ۵۰ ساله و دخترش که در نزدیکی یکی از اتوبان‌های منطقه سن اوئن در حومه پاریس زندگی می‌کردند، از دولت فرانسه به دلیل ابتلا به مشکلات تنفسی ناشی از آلودگی هوا شکایت کردند.

دادگاه اداری مونترو در نزدیکی پاریس دولت فرانسه را در بیماری این دو نفر مقصر شناخت.   این مرجع قضایی در حکم خود اعلام کرد که تمهیدات به کار گرفته شده از سوی دولت برای مقابله با آلودگی هوا در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ با وظایف قانونی و به‌ویژه مقررات آیین‌نامه‌های اروپایی همخوانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این همه، دادگاه درخواست دو شاکی برای پرداخت ۱۶۰ هزار یورو خسارت را رد کرد.   استناد این محکمه اداری این است که نمی‌توان بین بیماری تنفسی شاکی‌ها و آلودگی هوا ارتباط مستقیم تشخیص داد.
منطقه ایل دو فرانس که پاریس مرکز آن است، یکی از آلوده‌ترین مناطق فرانسه به شمار می‌رود.
پیش از فرانسه، دیوان حقوق بشر اروپا سوییس را به دلیل اهمال در مقابله با گازهای آلاینده یک کارخانه که منجر به مرگ یک شهروند این کشور شده بود، به دلیل نقض حق حیات، محکوم کرده بود.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاهی که در سال 1970 تأسیس شد و به ویژه در دهه گذشته با مالکیت قطری‌ها، موفقیت‌های زیاد داخلی کسب کرده، حالا رویای سه گانه را دارد. امباپه می‌خواهد با کسب اولین لیگ قهرمانان تاریخ پی اس جی و مهم‌تر از همه، فتح سه گانه با پاریس وداع کند.

اگرچه در فرانسه همچنان از خداحافظی با بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن امتناع می‌کنند و به دنبال امیدی اندک هستند تا در صورت قهرمانی اروپا، او تصمیم خود را تغییر دهد، اما تصمیم ستاره پاریسی مدت‌هاست که گرفته شده است. برای او بازگشتی وجود ندارد و حتی سه‌گانه نیز نمی‌تواند نظرش را تغییر دهد، علی‌رغم این واقعیت که مربی او، لوئیس انریکه، هنوز امیدش را از دست نداده است.

امباپه با فرصتی روبه‌رو است تا به‌عنوان یک قهرمان، به‌عنوان یک ناجی، به‌عنوان یک ابرستاره، پاری سن ژرمن را ترک کند. تیمی که چهارشنبه گذشته جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، جایی که بروسیا دورتموند را پیش رو خواهد داشت. پاریس اگر ببرد، ممکن است در فینال با رئال روبه‌رو شود. برنده بازی بایرن-رئال اگر تیم مادریدی باشد، جذاب‌ترین رویارویی‌ تاریخ پی اس جی رقم خواهد خورد؛ تقابل امباپه با تیم فصل بعدش.

هشت گل در ده بازی، نمایش تعیین کننده در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امیدها به کیلیان برای رسیدن به فینال را بالا برده است.

امباپه چندی پیش سوپرجام فرانسه را با پی اس جی برد و در لیگ فرانسه نیز قهرمان خواهند شد. فینال جام حذفی را در 25 می مقابل لیون خواهند داشت و سه بازی نیز تا فتح لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند. سه گانه و آدیوس پاریس.

دیگر خبرها

  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • راهکارهای مبارزه با آلودگی صوتی در شهرها
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • نتانیاهو دست به دامن فرانسه شد
  • نتانیاهو برای آتش‌بس با حزب‌الله دست به دامن فرانسه شد